Pozvánka na Den pro neziskové organizace, 7. 6. 2012, 11:30-17:00, Novotného lávka 5, Praha 1

Vážení přátelé,

rádi bychom Vás pozvali na již čtvrtý ročník
semináře -
Den pro neziskové organizace,
který pořádá společnost
Microsoft ve
spolupráci se
Sdružením VIA, TechSoup
Global, Nadací VIA 
a Nadací Charty 77. Seminář je
díky podpoře společnosti Microsoft zcela zdarma!

Den
pro neziskové organizace
proběhne
7. 6. 2012 od 11:30-17:00 ve
školících prostorech
ČSVTS - Novotného
lávka 5
, Praha 1 (sál č. 217).

V průběhu odpoledne se dozvíte nejen o technologických řešeních, které mohou
práci neziskové organizace výrazně zjednodušit, ale také
fundraisingu nebo e-mail
marketingu
. Zároveň se dozvíte o plánovaných novinkách v programu TechSoup Česká republika (www.techsoup.cz), prostřednictvím kterého mohou neziskové
organizace získat darovaný software od technologických společností, vč.
Microsoft.

Na semináři si můžete vybrat z několika workshopů, v nichž se konkrétně seznámíte
s dostupnými technologickými řešeními a softwarovými produkty. Nebude chybět workshop
o novinkách ve světě
fundraisingu a workshop zaměřený na e-mail marketing. Den pro neziskové organizace Vám
nabídne témata, která hrají nezastupitelnou roli pro efektivní fungování
moderní neziskovky. Menší občerstvení je zajištěno v průběhu celé akce.

Své názory a postřehy můžete v průběhu odpoledne diskutovat a sdílet s Romanem Cabálkem, generálním ředitelem
Microsoftu, Jiřím Bártou, výkonným
ředitelem Nadace VIA, Boženou Jirků,
výkonnou ředitelkou Nadace Charty 77 a ředitelkou Konta BARIÉRY a dalšími
odborníky ze společností Microsoft a TechSoup.

V případě jakýchkoliv otázek kontaktujte Lukáše Hejnu,

E: lukas.hejna@sdruzenivia.cz; T: 220 518 586.

Semináře - Den pro neziskové organizace - se mohou za 1 organizace
účastnit až 2 zástupci.
Registraci prosím vyplňte za každého účastníka zvlášť. Seminář je realizován
ZDARMA.

 

Přihlaste se na akci! Vyplňte jednoduchý online formulář: http://sdruzenivia.formees.com/f/ngo-day

 

Přejeme Vám hezký den a těšíme se na setkání s Vámi!

Pozvánka a program, kliknětě níže: