Autodesk - Často kladené dotazy

Otázky k dárcovskému programu
 

Otázky k dárcovskému programu

Jaké produkty Autodesk můžete v rámci dárcovského programu získat?

Úplný seznam dostupných produktů naleznete na stránce programu Autodesk. Oprávněné organizace mohou žádat o předplatná dvou produktů Autodesk v rámci jednoho fiskálního roku ( 1. července - 30. června). Organizace mohou každý následující fiskální rok žádat znovu o dvě předplatná.

Architecture, Engineering & Construction Collection a Product Design Collection zahrnuje program AutoCAD, produkt Media & Entertainment Collection nikoliv. TechSoup rovněž nabízí Fusion 360 pro Windows a Mac a AutoCAD pro Mac jako samostatné produkty.

Mohu získat licence pro produkty společnosti Autodesk, které nejsou nabízeny prostřednictvím TechSoup?

Všechny produkty Autodesk, které mohou neziskové organizace získat jsou uvedeny na stránce dárcovského programu Autodesk.

Pokud budete potřebovat další licence nad rámec dovolených dvou předplatných skrze TechSoup nebo pokud se zajímáte o produkt, který Autodesk nenabízí prostřednictvím TechSoup, můžete kontaktovat společnost na e-mailu technologyimpact@autodesk.com. Autodesk posoudí Vaši žádost a obdržíte zpět e-mail s rozhodnutím, zda Vám bylo vyhověno .

V současnosti Autodesk poskytuje jako dar pouze předplatná jednotlivých produktů produktů. Trvalé licence již nejsou k dispozici. Více informací o změně z trvalých licencí na formu předplatného najdete na stránce Autodesk Perpetual License Changes FAQ.

Mohu získat trvalé licence produktů Autodesk?

Nikoliv. Autodesk přešel na cloudový obchodní model a nahradila tak trvalé licence dočasnými předplatnými. Více informací o přechodu z trvalé licence na předplatná Vám může poskytnou společnost Autodesk.

Co znamená nový model předplatného pro stávající uživatele trvalých licencí?

Stávající uživatelé mohou nadále používat své trvalé licence. Ti, kteří chtějí upgradovat na nejnovější verzi softwaru, mohou využít nabídku předplatného. Předplatná obsahují průběžné aktualizace na nejnovější verze produktů, všechny novinky, cloudové úložiště a pokročilou podporu produktu od společnosti Autodesk. Každé předplatné trvá jeden rok. Na konci tohoto období musí ​​zákazník, pokud chce produkty nadále využívat, obnovit předplatné skrze TechSoup. Více informací o přechodu z trvalé licence na předplatná Vám může poskytnout společnost Autodesk.

Jaké jsou požadavky oprávněnosti v programu?

Požadavky naleznete na stránce Pravidla a podmínky programu Autodesk.

Mohu získat darované licence, pokud jsem si produkt Autodesk během posledních třech let koupil klasickou cestou?

Nikoliv. Pokud vaše organizace zakoupila v posledních třech letech produkt Autodesk, budete muset před žádostí v rámci TechSoup požádat o výjimku přímo společnost Autodesk. O výjimku můžete žádat dle následujících pokynů.

  1. Zašlete e-mail na technologyimpact@autodesk.com .
  2. Zpráva by měla obsahovat
    1. Název Vaší organizace a kontaktní informace
    2. Název produktu/produktů Autodesk, které Vaše organizace zakoupila
    3. Celkové přibližné náklady produktů,
    4. Přibližné datum nákupu
    5. Kanál, jehož prostřednictvím jste produkt zakoupili (například přímo Autodesk.com nebo reseller )
    6. Jakmile obdržíte potvrzující e-mail od společnosti Autodesk, můžete žádat o dary prostřednictvím TechSoup. Pro seznam všech dostupných Autodesk produktů v rámci TechSoup se podívejte na stránku dárcovského programu.

Poznámka: Souhlas společnosti Autodesk nezaručuje, že Vaše organizace splňuje všechny podmínky oprávněnosti pro dárcovský program. Pro žádost v rámci TechSoup musíte vždy především splňovat podmínky oprávněnosti pro dárcovský program Autodesk. Tyto podmínky naleznete na stránce Pravidla a podmínky programu Autodesk pro více informací.

Technické dotazy

Jak zjistím, zda můj počítač splňuje základní hardwarové požadavky?

Můžete porovnat specifikace Vašeho počítače se systémem Windows se systémovými požadavky pro každý produkt Autodesk a to na následujících stránkách.

Verzi OS X a hardwarové specifikace pro Mac naleznete ve svém zařízení na stránce About this Mac.

Jak mohu stáhnout, nainstalovat a aktivovat produkt Autodesk?

Níže je uveden postup pro registraci do programu TechSoup, žádosti o produkty, registraci u Autodesk a stahování, instalaci a aktivaci produktu.

Registrujte se v programu TechSoup

  1. Zaregistrujte svou organizaci na techsoup.cz, pokud jste tak již neučinili.
  2. TechSoup ověří vaši organizaci, ujistí se, že se jedná o platnou neziskovou organizaci, a ověří, že je oprávněna žádat o produkty Autodesk. Oprávněné organizace musejí splňovat určitá kritéria uvedená na stránce Pravidla a podmínky programu .

Žádejte o produkty

  1. Pokud je Vaše organizace oprávněná žádat o Autodesk produkty, žádat můžete z Katalogu produktů .
  2. Po zpracování žádosti Vám bude zaslán tzv. fulfillment e-mail s kódem PIN a odkazem potřebným pro aktivaci Vašeho produktu.

Zaregistrujte se a stáhněte svůj produkt

Fulfillment e-mail bude obsahovat pokyny, jak použít přiložený PIN, jak se zaregistrovat a stáhnout a nainstalovat produkt

Co dělat, pokud mám problémy se stahováním?

Vyzkoušejte jiný způsob stahování dostupný v uživatelském účtu Autodesk.

Musím si vytvořit Autodesk ID, abych mohl aktivovat produkt?

Ano. Vaše Autodesk ID je vstupenkou ke všem Vašim licencím Autodesk produktů a k dalším výhodám. Budete ho potřebovat pro registrace PIN získaného z TechSoup a pro přihlášení do svého uživatelského účtu Autodesk, kde si můžete stahovat veškeré získané licence, získat další výhody a žádat o podporu. Budete rovněž vyzvání k zadání tohoto ID při prvním spuštění produktu. Pokud nemáte Autodesk ID, budete vyzváni k jeho vytvoření.

Proč se mě produkt ptá sériové číslo?

Po registraci kódu PIN, obdržíte e-mail od společnosti Autodesk. Tento e-mail potvrzuje, že vaše předplatné začalo běžet. Autodesk doporučuje začít používat produkt až po obdržení tohoto e-mailu. Poté, co jej obdržíte, už budete vždy potřebovat pouze své Autodesk ID a heslo pro užívání produktu na jakémkoliv počítači. Sériové číslo tak nebude pro používání produktu nutné.

Co dělat, pokud jsme neobdrželi potvrzovací e-mail od společnosti Autodesk?

Zkontrolujte, zda e-mail navázaný na Autodesk ID je stejný jako ten, který jste použili při registraci PIN a že tento e-mail není blokován spam filtrem. Pokud jste i tak neobdrželi e-mail, prosím, zašlete zprávu na technologyimpact@autodesk.com a zadejte PIN, které jste se pokusili registrovat.

Kde najdu technickou podporu?

Pokud máte problémy se stahováním, instalací nebo aktivací, návštivte uživatelský účet Autodesk.

Informace o softwaru a jak s ním zacházet můžete získat také z následujících zdrojů společnosti Autodesk¨.

Autodesk Authorized Training Center (ATC ® ) poskytuje zpoplatněnou podporu včetně kurzů a certifikace.

TechSoup v číslech - jak už jsme pomohli?

3 923

registrovaných neziskovek

379 943 169 Kč

hodnota darovaného IT

43 081

darovaných licencí a hardwaru