Autodesk - Často kladené dotazy

Další informace o programu darování společnosti Autodesk, včetně informací o způsobilosti, předplatném produktu a stažení a instalaci.

Získat Produkty Společnosti Autodesk

Otázky k dárcovskému programu

Jaké produkty Autodesk můžete v rámci dárcovského programu získat?

Úplný seznam dostupných produktů naleznete na stránce programu Autodesk. Pokud je to způsobilé, může vaše organizace během fiskálního roku (od 1. července do 30. června) obdržet předplatné 10 produktů společnosti Autodesk. Každý další fiskální rok můžete požádat o dalších 10 odběrů, abyste mohli produkty dále používat.

Architecture, Engineering & Construction Collection a Product Design Collection zahrnuje program AutoCAD, produkt Media & Entertainment Collection nikoliv. TechSoup Česká Republika rovněž nabízí Fusion 360 pro Windows a Mac a AutoCAD pro Mac jako samostatné produkty.

Mohu získat licence pro produkty společnosti Autodesk, které nejsou nabízeny prostřednictvím TechSoup Česká Republika?

Všechny produkty Autodesk, které mohou neziskové organizace získat jsou uvedeny na stránce dárcovského programu Autodesk.

Pokud požadujete další licence nad rámec prvních deseti splněných prostřednictvím TechSoup Česká Republika, nebo pokud Autodesk nenabízí produkty prostřednictvím TechSoup Česká Republika, o které máte zájem, můžete o ně požádat e-mailem technologyimpact@autodesk.com. Společnost Autodesk zkontroluje vaše podání a e-mailem vás upozorní, zda mohou vyhovět vašemu požadavku.

V současnosti Autodesk poskytuje jako dar pouze předplatná jednotlivých produktů produktů. Trvalé licence již nejsou k dispozici. Více informací o změně z trvalých licencí na formu předplatného najdete na stránce Autodesk Perpetual License Changes FAQ.

Mohu získat trvalé licence produktů Autodesk?

Nikoliv. Autodesk přešel na cloudový obchodní model a nahradila tak trvalé licence dočasnými předplatnými. Více informací o přechodu z trvalé licencena předplatná Vám může poskytnou společnost Autodesk.

Co znamená nový model předplatného pro stávající uživatele trvalých licencí?

Současní uživatelé mohou nadále používat své trvalé licence tak dlouho, jak by chtěli. Ti, kteří si přejí upgradovat na softwarové verze po roce 2016, mohou požádat o nabídku předplatného. Předplatné zahrnuje průběžné aktualizace nejnovějších verzí produktů a vylepšení, úložný prostor cloudu a rozšířenou podporu produktů společnosti Autodesk.

Každé předplatné nese období jednoho roku. Na konci předplatného musí zákazníci požádat o další předplatné prostřednictvím TechSoup Česká Republika a pokračovat v používání produktů. Další informace o přechodu z trvalých licencí na předplatné jsou k dispozici u společnosti Autodesk.

Jaké jsou požadavky oprávněnosti v programu?

Požadavky naleznete na stránce Pravidla a podmínky programu Autodesk.

Mohu získat darované licence, pokud jsem si produkt Autodesk během posledních třech let koupil klasickou cestou?

Nikoliv. Pokud vaše organizace zakoupila v posledních třech letech produkt Autodesk, budete muset před žádostí v rámci TechSoup Česká Republika požádat o výjimku přímo společnost Autodesk. O výjimku můžete žádat dle následujících pokynů.

  1. Zašlete e-mail na technologyimpact@autodesk.com.
  2. Zpráva by měla obsahovat
    1. Název Vaší organizace a kontaktní informace
    2. Název produktu/produktů Autodesk, které Vaše organizace zakoupila
    3. Celkové přibližné náklady produktů,
    4. Přibližné datum nákupu
    5. Kanál, jehož prostřednictvím jste produkt zakoupili (například přímo Autodesk.com nebo reseller)
  3. Jakmile obdržíte potvrzující e-mail od společnosti Autodesk, můžete žádat o dary prostřednictvím TechSoup Česká Republika. Pro seznam všech dostupných Autodesk produktů v rámci TechSoup Česká Republika se podívejte na stránku dárcovského programu.

Poznámka: Souhlas společnosti Autodesk nezaručuje, že Vaše organizace splňuje všechny podmínky oprávněnosti pro dárcovský program. Pro žádost v rámci TechSoup Česká Republika musíte vždy především splňovat podmínky oprávněnosti pro dárcovský program Autodesk. Tyto podmínky naleznete na stránce Pravidla a podmínky programu Autodesk pro více informací.

Technické dotazy

Jak zjistím, zda můj počítač splňuje základní hardwarové požadavky?

Můžete porovnat specifikace Vašeho počítače se systémem Windows se systémovými požadavky pro každý produkt Autodesk a to na následujících stránkách.

Verze operačního systému a specifikace hardwaru na počítači Mac naleznete v tématu O tomto počítači Mac.

Jak mohu stáhnout, nainstalovat a aktivovat produkt Autodesk?

Níže je uveden proces připojení k TechSoup Česká Republika; vyžádání produktu; registrace u společnosti Autodesk; a stahování, instalaci a aktivaci produktu.

Registrujte se v programu TechSoup Česká Republika

  1. Zaregistrujte svou organizaci na techsoup.cz, pokud jste tak již neučinili.
  2. TechSoup Česká Republika ověří vaši organizaci, ujistí se, že se jedná o platnou neziskovou organizaci, a ověří, že je oprávněna žádat o produkty Autodesk. Oprávněné organizace musejí splňovat určitá kritéria uvedená na stránce Pravidla a podmínky programu.

Žádejte o produkty

  1. Pokud je Vaše organizace oprávněná žádat o Autodesk produkty, žádat můžete z Katalogu produktů.
  2. Po zpracování žádosti Vám bude zaslán tzv. fulfillment e-mail s kódem PIN a odkazem potřebným pro aktivaci Vašeho produktu.

Zaregistrujte se a stáhněte svůj produkt

Fulfillment e-mail bude obsahovat pokyny, jak použít přiložený PIN, jak se zaregistrovat a stáhnout a nainstalovat produkt

Jak mohu rozšířit své předplatné?

Každý rok můžete svůj produkt Autodesk požádat prostřednictvím TechSoup Česká Republika, abyste obdrželi další roční předplatné. Počkejte, než zbude původní žádost o registraci méně než 30 dní, než budete produkt znovu požadovat.

Co dělat, pokud mám problémy se stahováním?

Vyzkoušejte jiný způsob stahování dostupný v uživatelském účtu Autodesk.

Musím si vytvořit Autodesk ID, abych mohl aktivovat produkt?

Ano. Vaše Autodesk ID je vstupenkou ke všem Vašim licencím Autodesk produktů a k dalším výhodám. Budete ho potřebovat pro registrace PIN získaného z TechSoup Česká Republika a pro přihlášení do svého uživatelského účtu Autodesk, kde si můžete stahovat veškeré získané licence, získat další výhody a žádat o podporu. Budete rovněž vyzvání k zadání tohoto ID při prvním spuštění produktu. Pokud nemáte Autodesk ID, budete vyzváni k jeho vytvoření.

Proč se mě produkt ptá sériové číslo?

Po registraci kódu PIN, obdržíte e-mail od společnosti Autodesk. Tento e-mail potvrzuje, že vaše předplatné začalo běžet. Autodesk doporučuje začít používat produkt až po obdržení tohoto e-mailu. Poté, co jej obdržíte, už budete vždy potřebovat pouze své Autodesk ID a heslo pro užívání produktu na jakémkoliv počítači. Sériové číslo tak nebude pro používání produktu nutné.

Co dělat, pokud jsme neobdrželi potvrzovací e-mail od společnosti Autodesk?

Zkontrolujte, zda e-mail navázaný na Autodesk ID je stejný jako ten, který jste použili při registraci PIN a že tento e-mail není blokován spam filtrem. Pokud jste i tak neobdrželi e-mail, prosím, zašlete zprávu na technologyimpact@autodesk.com a zadejte PIN, které jste se pokusili registrovat.

Kde najdu technickou podporu?

Pokud máte problémy se stahováním, instalací nebo aktivací, návštivte uživatelský účet Autodesk.

Informace o softwaru a jak s ním zacházet můžete získat také z následujících zdrojů společnosti Autodesk¨.

Autodesk Authorized Training Center (ATC ®) poskytují podporu založenou na poplatcích, včetně kurzů a certifikace.

TechSoup v číslech - jak už jsme pomohli?

4 187

registrovaných neziskovek

406 120 458 Kč

hodnota darovaného IT

46 250

darovaných licencí a hardwaru