Google pro neziskové organizace

Dárcovský partner: 
Jazyk: 
Product ID: 
AUTO-SKU-71633-

Popis

Google pro neziskové organizace nabízí oprávněným organizacím zdarma přístup k placeným verzím produktů společnosti Google a také speciálním funkcím navrženým přímo pro neziskové organizace. Tyto nástroje mohou pomoci neziskovým organizacím najít nové dárce či dobrovolníky, zefektivnit a usnadnit práci a aktivizovat své podporovatele.

     

    Nabízené produkty

    Přehled produktů, které jsou nyní v rámci Google pro neziskové organizace nabízeny, najdete na kartě Funkce.

    Seznam zahrnuje popis jednotlivých produktů a v čem se liší od standardních komerčních verzí.

     

    Validační partner 

    TechSoup spolupracuje s tímto partnerem poskytováním validačních služeb, tedy provádí pro partnera ověření, zda přihlášená nezisková organizace splňuje podmínky partnera k poskytnutí služby. O službu žádáte přímo u daného partnera a veškerou podporu a komunikaci o programu zajišťuje tento partner. Za tuto službu neplatíte programu TechSoup žádný administrativní poplatek.

     

    Potřebujete pomoci se zavedením Google Workspace do vaší organizace?

    Rádi byste ve své neziskovce využívali služby Google pro neziskovky, ale nevíte si rady s nastavením účtu, domény, administrátorského přístupu? Nebo jste změnili administrátora svého účtu v Google Workspace a teď se do něj nemůžete přihlásit? Pak právě pro vás jsme ve spolupráci s českou skupinou Google User Group (GUG.cz) spustili službu pomoc.gug.cz, kde vám odborníci pomohou s nastavením vašeho účtu u Google pro neziskovky. 

    Jak to funguje:
    1. Jako nezisková organizace se nejprve zaregistrujte na webových stránkách pomoc.gug.cz, kde popíšete svůj problém, který v rámci nastavení Google pro neziskovky máte.
    2. Po zaregistrování se do systému a následném odeslání formuláře "Nová registrace" vám přijde notifikace, že o vašem problému GUG.cz ví a do 24 hodin se vám ozve jeden z jejich dobrovolníků, aby vám pomohl problém vyřešit.

    První hodina konzultace je zdarma, další hodiny jsou pak účtovány za 500 Kč/hod, ale vždy záleží na domluvě mezi vaší organizací a dobrovolníkem.

    Funkce

    • Zdarma přístup ke Google Workspace. Jedná se o několik aplikací, které můžete využít pro kancelářskou administrativu. Do těchto aplikací patří Gmail, Google Dokumenty, Tabulky, Kalendář, Prezentace, Formuláře, Hangouts, Disk (cloudové úložiště) a Weby.
    • Google Ad Grants. V rámci tohoto programu může nezisková organizace využít reklamních služeb AdWords až v hodnotě 10 000 $ měsíčně.
    • Prémiový účet YouTube. S prémiovým účtem získáte vyšší limit pro nahrávání videí, možnost zvolit si vlastní náhled videa a možnost přidat do videí překryvné reklamy s výzvou k akci.
    • Kredity na Google Earth Outreach/Google Maps platform.

     

    Google Workspace pro neziskové organizace

    Google Workspace pro neziskové organizace je speciální verze Google Workspace určená pro neziskové organizace.

    Čím se liší?

    Je k dispozici zcela zdarma nebo se sníženými cenami (ceník viz níže). Neziskové organizace získají bezplatně neomezený počet uživatelských licencí, 24/7 telefonní a e-mailovou podporu a všechny další funkce, které jsou součástí placené komerční verze. Jediná omezení jsou následující:

    1. Google Workspace pro neziskové organizace neobsahuje podporu pro distributory, organizace se tedy musí přihlásit k programu přímo u společnosti Google. Pokud nezisková organizace již využívá podpory pro Google Workspace u distributora, musí požádat tohoto distributora o převedení správy na společnost Google (instrukce pro distributory k převedení správy účtu, instrukce jsou v angličitině).
    2. Neomezená úložní kapacita momentálně není dostupná v rámci Google pro neziskové organizace.
    3. Administrátorská správa úložního místa není v rámci této verze dostupná. Uživatelé, kteří požadují více úložního místa jej musí zakoupit individuálně. Více informací zde (v angličtině). Administrátorská správa úložního místa je součástí Unlimited Storage (neomezená úložní kapacita). Pokud uživatel zakoupí dodatečné či neomezené místo na úložišti, tato funkcionalita se administrátorovi zpřístupní.

    Ceník služeb Google Workspace pro neziskovky

    Google Workspace for Nonprofits Business Standard Business Plus Enterprise
    Zdarma 3 USD / už. / měs. 5,04 USD / už. / měs. Sleva 70 % a více
    Běžně 6 USD Sleva 75 % Sleva 72 % oproti cenám GW Enterprise
    • Neomezený počet uživatelů
    • 30 GB cloudového úložiště pro každého uživatele
    • Profesionální e-mailové adresy v doméně vaší neziskové organizace
    • Sdílené Disky
    • Gmail, Kalendář, Disk, Dokumenty, Google Meet, Google Chat a další
    • Videokonference až pro 100 lidí prostřednictvím Google Meet
    Oproti Workspace pro neziskovky navíc:
    • 2 TB cloudového úložiště pro každého uživatele
    • Videokonference prostřednictvím Google Meet až pro 150 lidí
    • Záznam konferencí z Meet na Drive
    • Cloud Search - vyhledávání napříč všemi soubory, e-maily atd.
    • Další možnosti zabezpečení a správy včetně pokročilých přehledů
    Vše z Business Standard a navíc:
    • 5 TB cloudového úložiště pro každého uživatele
    • Videokonference prostřednictvím Google Meet až pro 250 lidí
    • Vyhledávání obsahu napříč všemi soubory, e-maily atd.
    • Sejf Google k uchování, vyhledávání a exportu dat
    • Secure LDAP
    • Pokročilá správa zařízení
    Vše z Business Plus a navíc:
    • Neomezená kapacita Google Drive pro všechny uživatele
    • Connected Sheets
    • Vyhledávání obsahu Cloud Search v datech 3. stran
    • Cloud Identity ke správě uživatelů, zařízení a aplikací
    • Data Loss Prevention
    • Šifrování S/MIME
    • a další bezpečnostní funkce

    Detailní porovnání služeb a jejich cen najdete na této stránce.

    Také se můžete nechat inspirovat videotipy přímo od Google v tomto Youtube playlistu.

    Google Ad Grants

    V rámci tohoto programu mohou organizace získat zdarma AdWords reklamu ve vyhledávači Google. Každá organizace získá zdarma 10 000 USD měsíčně v účtu AdWords na tvorbu kampaní a reklam. Organizace si mohou vybrat mezi dvěma typy správy svého AdWords účtu:

    • AdWords Express - zrychlená a zjednodušená verze klasického AdWords. Tvorba textové reklamy s tímto nástrojem je velmi snadná. Vyberte publikum, napište tři řádky o své činnosti a nastavte rozpočet kampaně. AdWords pak automaticky řídí a spravuje kdy a kde se vaše reklama objeví. Nemusíte vybírat klíčová slova, nemusíte dělat průběžné úpravy. Návod jak nastavit kampaň pomocí AdWords Express najdete v nápovědě Google.
    • AdWords - klasická správa AdWords účtu, kde si sami nastavujete klíčová slova, podobu reklamy, CPC atd. Pro fungování tohoto modelu je dobré jej alespoň jednou měsíčně kontrolovat a provádět podtřebné změny.

    Organizace může současně využívat pouze jeden typ správy kampaně. Typ správy kampaně je možné změnit.

    Čím se liší?

    • Denní rozpočet na reklamu je omezen na 329 amerických dolarů, což odpovídá zhruba 10 000 USD měsíčně.
    • Maximální limit cost-per-click (CPC, cena za kliknutí) je nastaven na 2 USD.
    • Je možné nastavit pouze kampaně na klíčová slova.
    • Reklama se objevuje pouze ve vyhledávači Google.
    • Je možné zakládat pouze textové reklamy.

    Podrobný návod, jak získat a začít využívat právě Ad Grants sepsal Google trenér Karel Pařízek a vy si ho můžete přečíst pod tímto odkazem

    YouTube pro neziskové organizace

    YouTube pro neziskové organizace přináší přístup ke speciálním funkcionalitám a službám, které mohou pomoci neziskovým organizacím efektivně sdílet svou misi prostřednictvím YouTube videí.

    Čím se liší?

    Podrobný popis funkcí, které naleznete v této verzi Youtube naleznete na stránkách podpory Youtube. Dárcovský modul je v současnosti v beta verzi a nemusí být dostupný. Přístup k funkcionalitě YouTube Spaces je omezen pouze na některé země.

    Jak získat tento produkt

    Jak se do programu přihlásit?

    Celý proces zahrnuje tři kroky, z nichž třetím je získání konkrétních zvýhodněných produktů (Google Workspace, Ad Grants, Youtube, Mapy). Před tím je ale třeba splnit dvě podmínky: vytvořit si na webu TechSoup Česká republika ověřovací klíč a zaregistrovat se do programu Google pro neziskové organizace (GPNO).

    Pozor: Vyčkejte s registrací jednotlivých produktů (např. Workspace, Ad Grants aj.), až budete mít aktivní účet GPNO. Jednotlivé produkty sice lze z technického hlediska objednávat i předtím, ale může to vést k různým problémům, než se účty konkrétních produktů propojí s hlavním účtem vaší NNO.

    1. Nejprve budete potřebovat ověřovací klíč. Ten můžete vygenerovat ve svém uživatelském účtu na stránkách techsoup.cz. Jak ověřovací klíč vytvořit, si podrobně přečtěte zde.

    2. Poté je potřeba se zaregistrovat do programu Google pro neziskové organizace. Takto vytvořený účet bude sloužit jako správcovský účet vaší organizace, kterým si můžete aktivovat jednotlivé produkty, přidávat k nim jednotlivé uživatele atd. Nejdřív si můžete pročíst bližší informace o programu GPNO na našich stránkách. Vlastní registraci do programu uskutečníte na této adrese: https://www.google.com/nonprofits/account/signup/us?hl=cs.

    3. Po schválení registrace se přihlaste k administrátorskému účtu GPNO na adrese https://www.google.com/nonprofits a vytvořte první žádost o některý z produktů, ať už to bude Google Workspace (dříve G Suite), YouTube Premium (pro NNO zdarma), Google Ad Grants s dotací až 10 000 dolarů měsíčně nebo přístup ke Google Maps Premium zdarma.

    Portál nápovědy Google pro neziskové organizace

    Více informací o programu

    Stránky nápovědy pro Google Workspace

    Stránky Google Ad Grants

     

    Popis

    Google pro neziskové organizace nabízí oprávněným organizacím zdarma přístup k placeným verzím produktů společnosti Google a také speciálním funkcím navrženým přímo pro neziskové organizace. Tyto nástroje mohou pomoci neziskovým organizacím najít nové dárce či dobrovolníky, zefektivnit a usnadnit práci a aktivizovat své podporovatele.

       

      Nabízené produkty

      Přehled produktů, které jsou nyní v rámci Google pro neziskové organizace nabízeny, najdete na kartě Funkce.

      Seznam zahrnuje popis jednotlivých produktů a v čem se liší od standardních komerčních verzí.

       

      Validační partner 

      TechSoup spolupracuje s tímto partnerem poskytováním validačních služeb, tedy provádí pro partnera ověření, zda přihlášená nezisková organizace splňuje podmínky partnera k poskytnutí služby. O službu žádáte přímo u daného partnera a veškerou podporu a komunikaci o programu zajišťuje tento partner. Za tuto službu neplatíte programu TechSoup žádný administrativní poplatek.

       

      Potřebujete pomoci se zavedením Google Workspace do vaší organizace?

      Rádi byste ve své neziskovce využívali služby Google pro neziskovky, ale nevíte si rady s nastavením účtu, domény, administrátorského přístupu? Nebo jste změnili administrátora svého účtu v Google Workspace a teď se do něj nemůžete přihlásit? Pak právě pro vás jsme ve spolupráci s českou skupinou Google User Group (GUG.cz) spustili službu pomoc.gug.cz, kde vám odborníci pomohou s nastavením vašeho účtu u Google pro neziskovky. 

      Jak to funguje:
      1. Jako nezisková organizace se nejprve zaregistrujte na webových stránkách pomoc.gug.cz, kde popíšete svůj problém, který v rámci nastavení Google pro neziskovky máte.
      2. Po zaregistrování se do systému a následném odeslání formuláře "Nová registrace" vám přijde notifikace, že o vašem problému GUG.cz ví a do 24 hodin se vám ozve jeden z jejich dobrovolníků, aby vám pomohl problém vyřešit.

      První hodina konzultace je zdarma, další hodiny jsou pak účtovány za 500 Kč/hod, ale vždy záleží na domluvě mezi vaší organizací a dobrovolníkem.

      Funkce

      • Zdarma přístup ke Google Workspace. Jedná se o několik aplikací, které můžete využít pro kancelářskou administrativu. Do těchto aplikací patří Gmail, Google Dokumenty, Tabulky, Kalendář, Prezentace, Formuláře, Hangouts, Disk (cloudové úložiště) a Weby.
      • Google Ad Grants. V rámci tohoto programu může nezisková organizace využít reklamních služeb AdWords až v hodnotě 10 000 $ měsíčně.
      • Prémiový účet YouTube. S prémiovým účtem získáte vyšší limit pro nahrávání videí, možnost zvolit si vlastní náhled videa a možnost přidat do videí překryvné reklamy s výzvou k akci.
      • Kredity na Google Earth Outreach/Google Maps platform.

       

      Google Workspace pro neziskové organizace

      Google Workspace pro neziskové organizace je speciální verze Google Workspace určená pro neziskové organizace.

      Čím se liší?

      Je k dispozici zcela zdarma nebo se sníženými cenami (ceník viz níže). Neziskové organizace získají bezplatně neomezený počet uživatelských licencí, 24/7 telefonní a e-mailovou podporu a všechny další funkce, které jsou součástí placené komerční verze. Jediná omezení jsou následující:

      1. Google Workspace pro neziskové organizace neobsahuje podporu pro distributory, organizace se tedy musí přihlásit k programu přímo u společnosti Google. Pokud nezisková organizace již využívá podpory pro Google Workspace u distributora, musí požádat tohoto distributora o převedení správy na společnost Google (instrukce pro distributory k převedení správy účtu, instrukce jsou v angličitině).
      2. Neomezená úložní kapacita momentálně není dostupná v rámci Google pro neziskové organizace.
      3. Administrátorská správa úložního místa není v rámci této verze dostupná. Uživatelé, kteří požadují více úložního místa jej musí zakoupit individuálně. Více informací zde (v angličtině). Administrátorská správa úložního místa je součástí Unlimited Storage (neomezená úložní kapacita). Pokud uživatel zakoupí dodatečné či neomezené místo na úložišti, tato funkcionalita se administrátorovi zpřístupní.

      Ceník služeb Google Workspace pro neziskovky

      Google Workspace for Nonprofits Business Standard Business Plus Enterprise
      Zdarma 3 USD / už. / měs. 5,04 USD / už. / měs. Sleva 70 % a více
      Běžně 6 USD Sleva 75 % Sleva 72 % oproti cenám GW Enterprise
      • Neomezený počet uživatelů
      • 30 GB cloudového úložiště pro každého uživatele
      • Profesionální e-mailové adresy v doméně vaší neziskové organizace
      • Sdílené Disky
      • Gmail, Kalendář, Disk, Dokumenty, Google Meet, Google Chat a další
      • Videokonference až pro 100 lidí prostřednictvím Google Meet
      Oproti Workspace pro neziskovky navíc:
      • 2 TB cloudového úložiště pro každého uživatele
      • Videokonference prostřednictvím Google Meet až pro 150 lidí
      • Záznam konferencí z Meet na Drive
      • Cloud Search - vyhledávání napříč všemi soubory, e-maily atd.
      • Další možnosti zabezpečení a správy včetně pokročilých přehledů
      Vše z Business Standard a navíc:
      • 5 TB cloudového úložiště pro každého uživatele
      • Videokonference prostřednictvím Google Meet až pro 250 lidí
      • Vyhledávání obsahu napříč všemi soubory, e-maily atd.
      • Sejf Google k uchování, vyhledávání a exportu dat
      • Secure LDAP
      • Pokročilá správa zařízení
      Vše z Business Plus a navíc:
      • Neomezená kapacita Google Drive pro všechny uživatele
      • Connected Sheets
      • Vyhledávání obsahu Cloud Search v datech 3. stran
      • Cloud Identity ke správě uživatelů, zařízení a aplikací
      • Data Loss Prevention
      • Šifrování S/MIME
      • a další bezpečnostní funkce

      Detailní porovnání služeb a jejich cen najdete na této stránce.

      Také se můžete nechat inspirovat videotipy přímo od Google v tomto Youtube playlistu.

      Google Ad Grants

      V rámci tohoto programu mohou organizace získat zdarma AdWords reklamu ve vyhledávači Google. Každá organizace získá zdarma 10 000 USD měsíčně v účtu AdWords na tvorbu kampaní a reklam. Organizace si mohou vybrat mezi dvěma typy správy svého AdWords účtu:

      • AdWords Express - zrychlená a zjednodušená verze klasického AdWords. Tvorba textové reklamy s tímto nástrojem je velmi snadná. Vyberte publikum, napište tři řádky o své činnosti a nastavte rozpočet kampaně. AdWords pak automaticky řídí a spravuje kdy a kde se vaše reklama objeví. Nemusíte vybírat klíčová slova, nemusíte dělat průběžné úpravy. Návod jak nastavit kampaň pomocí AdWords Express najdete v nápovědě Google.
      • AdWords - klasická správa AdWords účtu, kde si sami nastavujete klíčová slova, podobu reklamy, CPC atd. Pro fungování tohoto modelu je dobré jej alespoň jednou měsíčně kontrolovat a provádět podtřebné změny.

      Organizace může současně využívat pouze jeden typ správy kampaně. Typ správy kampaně je možné změnit.

      Čím se liší?

      • Denní rozpočet na reklamu je omezen na 329 amerických dolarů, což odpovídá zhruba 10 000 USD měsíčně.
      • Maximální limit cost-per-click (CPC, cena za kliknutí) je nastaven na 2 USD.
      • Je možné nastavit pouze kampaně na klíčová slova.
      • Reklama se objevuje pouze ve vyhledávači Google.
      • Je možné zakládat pouze textové reklamy.

      Podrobný návod, jak získat a začít využívat právě Ad Grants sepsal Google trenér Karel Pařízek a vy si ho můžete přečíst pod tímto odkazem

      YouTube pro neziskové organizace

      YouTube pro neziskové organizace přináší přístup ke speciálním funkcionalitám a službám, které mohou pomoci neziskovým organizacím efektivně sdílet svou misi prostřednictvím YouTube videí.

      Čím se liší?

      Podrobný popis funkcí, které naleznete v této verzi Youtube naleznete na stránkách podpory Youtube. Dárcovský modul je v současnosti v beta verzi a nemusí být dostupný. Přístup k funkcionalitě YouTube Spaces je omezen pouze na některé země.

      Jak získat tento produkt

      Jak se do programu přihlásit?

      Celý proces zahrnuje tři kroky, z nichž třetím je získání konkrétních zvýhodněných produktů (Google Workspace, Ad Grants, Youtube, Mapy). Před tím je ale třeba splnit dvě podmínky: vytvořit si na webu TechSoup Česká republika ověřovací klíč a zaregistrovat se do programu Google pro neziskové organizace (GPNO).

      Pozor: Vyčkejte s registrací jednotlivých produktů (např. Workspace, Ad Grants aj.), až budete mít aktivní účet GPNO. Jednotlivé produkty sice lze z technického hlediska objednávat i předtím, ale může to vést k různým problémům, než se účty konkrétních produktů propojí s hlavním účtem vaší NNO.

      1. Nejprve budete potřebovat ověřovací klíč. Ten můžete vygenerovat ve svém uživatelském účtu na stránkách techsoup.cz. Jak ověřovací klíč vytvořit, si podrobně přečtěte zde.

      2. Poté je potřeba se zaregistrovat do programu Google pro neziskové organizace. Takto vytvořený účet bude sloužit jako správcovský účet vaší organizace, kterým si můžete aktivovat jednotlivé produkty, přidávat k nim jednotlivé uživatele atd. Nejdřív si můžete pročíst bližší informace o programu GPNO na našich stránkách. Vlastní registraci do programu uskutečníte na této adrese: https://www.google.com/nonprofits/account/signup/us?hl=cs.

      3. Po schválení registrace se přihlaste k administrátorskému účtu GPNO na adrese https://www.google.com/nonprofits a vytvořte první žádost o některý z produktů, ať už to bude Google Workspace (dříve G Suite), YouTube Premium (pro NNO zdarma), Google Ad Grants s dotací až 10 000 dolarů měsíčně nebo přístup ke Google Maps Premium zdarma.

      Portál nápovědy Google pro neziskové organizace

      Více informací o programu

      Stránky nápovědy pro Google Workspace

      Stránky Google Ad Grants