Sloneek – chytrý personální systém s 40% slevou pro neziskovky 

Máme obrovskou radost, že vám můžeme představit našeho nového partnera - Sloneeka. Je to chytrý personální systém, pomocí kterého můžete například zaznamenávat docházku vašich zaměstnanců, schvalovat dovolenou nebo připravovat podklady pro mzdové účetnictví. Ušetříte tak spoustu času, který byste jinak strávili administrativou. Sloneeka můžete vyzkoušet na prvních 14 dní zdarma, a pokud se vám bude líbit, pořídíte si jeho roční předplatné se 40% slevou oproti komerční ceně.

Největším bohatstvím každé neziskové organizace jsou lidé. Chceme, abyste se mohli věnovat svému poslání – ať už je to péče o seniory, organizování sportovních turnajů, aktivity pro děti, ochrana přírody, hudba, divadlo nebo cokoliv jiného. Proto jsme uzavřeli partnerství s česko-slovenskou firmou Sloneek, která vyvinula chytrý nástroj pro personální agendu, díky kterému můžete ušetřit spoustu času, který byste jinak strávili administrativou.  

Pomocí Sloneek můžete evidovat docházku, plánovat směny, vést timesheety, vypočítávat stravenky a mnohou dalšího. Můžete v něm provádět vše od jednoduchých operací až po kompletní mzdový reporting odpovídající mezinárodním účetním standardům. 

Sloneek je jednoduchý, příjemný pro uživatele (ti nemusí procházet žádným speciálním školení pro používání Sloneeka), je ale zároveň flexibilní, bezpečný a spolehlivý. Díky partnerství Sloneeka s TechSoup ČR jej můžete ne prvních 14 dní vyzkoušet zdarma a pak dále používat se slevou 40 %. 

O PROGRAMU

Program Sloneek pro neziskové organizace nabízí přístup ke 40% slevě z ceny služeb společnosti Sloneek. Sloneek je jednoduchý online nástroj pro správu komplexní HR agendy. Díky této nabídce získáte za mimořádně výhodných podmínek dokonalý nástroj pro organizaci personalistiky.   

Co je Sloneek?

Pokud máte jako nezisková organizace zájem využít zvýhodněných služeb Sloneeka, projdete před zařazením do programu ověřovacím procesem organizace Techsoup Česká republika, který určí, zda máte na program nárok. 
Prvním krokem schvalovacího procesu je registrace u TechSoup Česká republika. Jakmile bude vaše organizace označena jako způsobilá pro program TechSoup a program Sloneek pro neziskové organizace, můžete získat 40% slevu na licenci aplikace Sloneek. Pokud jste již v TechSoup Česká republika registrováni, založte si  14 denní trial.

O PRODUKTU

Sloneek je česko-slovenský produkt, který zjednodušuje personální agendu firem díky digitalizaci nejrůznějších procesů. To šetří čas strávený administrativou a výrazně zefektivňuje workflow. Potenciál vašich zaměstnanců tak můžete využít pro smysluplnou práci. Kromě základních modulů, jako je docházka, absence anebo pomůcky, poskytuje Sloneek také komplexní řešení pro nástupní a výstupní procesy a sledování pracovní doby. Všechny moduly si můžete přehledně prohlédnout na webových stránkách Sloneeku v sekci Moduly.

Více se dozvíte v tomto videu:

Proč si vybrat Sloneeka?

  • Rychlá implementace: 80 % organizací má základní funkce nastavené do 3 dnů od importu uživatelů. Úplná implementace všech modulů obvykle netrvá déle než 2 týdny.
  • Snadné rozhraní: koncoví uživatelé nepotřebují žádné školení. Přesto je v celé aplikaci k dispozici kontextová nápověda, instruktážní videa a bohatá znalostní databáze. V případě potřeby Sloneek rád proškolí správce.
  • Flexibilní použití: Přestože moduly mají svůj vlastní účel, lze je při vhodném nastavení použít pro nejrůznější agendu, která vyžaduje spolupráci mezi členy vaší společnosti. Inspirujte se na blogu Sloneeka.

Pro koho je Sloneek nejvíce užitečný?

Neváhejte se obrátit na Jozefa ze Sloneeka, naplánovat si demo nebo si vyzkoušet účet na 14 dní zdarma. Snadno tak zjistíte, zda Sloneek najde uplatnění i ve vaší organizaci :-)

FUNKCE

Evidence zaměstnanců

Každý zaměstnanec je evidován v aplikaci, všechny jeho osobní údaje jsou v souladu s GDPR zaznamenány do zaměstnaneckého profilu. Zaměstnanci rychle vygenerujete přístup do aplikace, přidělíte mu pracovní pomůcky, vyzvete ho k přečtení závazných dokumentů a zařadíte ho do týmu.

Absence a pracovní doba

Všichni zaměstnanci mají nastavenou pracovní dobu, která může být definována jednoduše i velmi komplexně. Důležité je, aby všichni věděli, kdy mají přijít do práce, jak dlouhá je jejich pracovní doba a kolik si mohou čerpat dovolené. Vložení žádosti o schválení dovolené, nebo třeba home office, je otázkou několika kliknutí přímo z dashboardu.

Výkaz práce a docházka

Svou odpracovanou dobu mohou uživatelé zadávat mnoha způsoby. Sloneek poskytuje moderní řešení docházky, umožňuje flexibilní vykazování odpracované doby přes plánovací kalendář i přesné sledování a následnou analýzu odpracovaného času pomocí time trackingu. To vše je navázáno na schvalovací workflow, reporty a exporty dat.

Time-tracking aktivit

Modul je určen pro plánování směn na nadcházející období a stejně dobře slouží pro evidenci odpracované doby vašich zaměstnanců nebo externích spolupracovníků. Odpracovanou dobu lze zadávat pomocí vytváření událostí v kalendáři kliknutím a tažením, u některých událostí však můžete vyžadovat zaznamenávání odpracované doby pomocí time trackingu, tedy zadávání začátku a konce práce.

Všechna data ústí do přehledného dashboardu a reportů, ve kterých můžete mimo jiné porovnat reálně odpracovanou dobu oproti plánu, včetně finančních ukazatelů.

Podepisování dokumentů

Digitální podpisové workflow slouží k získání potvrzení o přečtení závazných dokumentů, jako jsou vnitřní směrnice a bezpečnostní pokyny. V aplikaci lze také vytvářet komplexní workflow pro digitální podepisování dokumentů s několika účastníky, nebo klidně s celou firmou. Jsme eIDAS ready a plně v souladu s GDPR, náš digitální podpis má minimálně stejnou právní váhu jako podpis na papíře.

Pracovní pomůcky

Sloneek vám pomůže zavést pořádek do firemního majetku, který poskytujete svým zaměstnancům k výkonu jejich práce. V rámci jednoduchého a přehledného workflow budete evidovat předání správcem pomůcek i převzetí pracovní pomůcky zaměstnancem včetně elektronického předávacího protokolu s digitálním podpisem opatřeným kryptrografickým otiskem.

Vzdělávání a kompetence

Sloneek vyvinul světově unikátní nástroj pro vytváření stromu kompetenčního modulu a následnou evaluaci kompetencí zaměstnanců. Díky tomu můžete nejen efektivně měřit stav kompetencí ve vaší společnosti, ale také plánovat skutečně efektivní vzdělávání postavené na pevných metrikách.

Checklisty

Modul Checklisty slouží k vytváření opakovatelných sestav úkolů, které mohou pověření uživatelé sestavovat a spouštět. Oproti jednoduchému úkolovníku si Checklisty kladou za cíl především zachycení procesů, jejich definici a opakování. Checklistů můžete mít mnoho – například pro onboarding zaměstnanců, vzdělávání, i ukončení pracovního poměru. Modul je provázán s modulem Dokumenty a Pomůcky.

JAK ZÍSKAT TENTO PRODUKT

Pokud máte jako nezisková organizace zájem využít zvýhodněných služeb společnosti Sloneek, projděte před zařazením do programu ověřovacím procesem společnosti Techsoup, který určí, zda vyhovujete podmínkám programu (bod č. 1).

  1. Pokud ještě nejste do programu TechSoup Česká republika registrováni, začněte na této stránce
  2. Po registraci musí vaše nezisková organizace projít validací od TechSoup Česká republika. 
  3. Po validaci nebo pokud jste již registrováni se můžete pod tímto linkem zaregistrovat do Sloneeka.
  4. Pokud se vám Sloneek během 14denního bezplatného trialu osvědčí, můžete se rozhodnout pro roční předplatné se 40% slevou.