Často kladené dotazy (FAQs)

Obecné
1.1 Jaké produkty lze získat prostřednictvím TechSoup Česká republika?
1.2 Proč účtujete administrativní poplatek?
1.3 Jak mohu TechSoup kontaktovat?
1.4 Jak mohu získat rady ohledně výběru produktů?

 

Kdo je oprávněný žádat
2.1 Je moje organizace způsobilá zažádat si o produkty nabízené TechSoup Česká republika?

 

Registrace
3.1 Chci získat softwarové dary . Jak mám postupovat?
3.2 Pokud už někdo jiný zaregistroval moji organizaci u TechSoup Česká republika, mohu použít již přidělený účet k podání žádosti o software?
3.3 Jak zjistím uživatelské jméno a heslo své organizace?

 

Zaslání žádosti o dary
4.1 Jak mohu podat žádost o produkty?
4.2 O kolik produktů mohu zažádat?
4.3 Jak často může moje organizace žádat o produkty?
4.4 Moje organizace má několik poboček. Může každá pobočka žádat individuálně?
4.5 Jak mám zaplatit administrativní poplatek?

 

Doručovací adresa
5.1 Může se doručovací adresa lišit od sídla organizace (tj. registrované adresy organizace)?

 

Informace o stavu mé žádosti
6.1 Kdy mohu očekávat dodávku softwaru?
6.2 Jak mám postupovat v případě, že se chci zeptat na stav své žádosti?
6.3 Jak mám postupovat, když chci žádost zrušit?

 

Refundace a vrácení zboží
7.1 Jak mám postupovat, když chci vrátit již obdržené produkty?
7.2 Jakou formou dostanu refundaci?

 

Přístup k mému účtu
8.1 Jak mám postupovat, zapomenu-li uživatelské jméno a heslo organizace?
8.2 Mojí organizaci už někdo zaregistroval. Jak mohu zjistit uživatelské jméno a heslo mojí organizace?
8.3 Jak mám postupovat v případě, že údaje o mé organizaci se po datu registrace do TechSoup Česká republika změnily?

^ nahoru


Obecné

1.1 Jaké produkty lze získat prostřednictvím TechSoup Česká republika?

TechSoup Česká republika nabízí darované nebo zvýhodněné technologické produkty oprávněným organizacím. Více informací najdete v sekci Partnerské programy.

1.2 Proč účtujete administrativní poplatek?

Z administrativních poplatků je zajišťován provoz programu TechSoup Česká republika, což umožňuje efektivní a nezávislé fungování našeho programu. Nejčastějším modelem poplatků je pevná výše administrativního poplatku za jednu licenci či za jednoho uživatele. Výše těchto poplatků je určována ve spolupráci s poskytovatelem daného produktu a to tak, aby odpovídala 5 - 20% běžné tržní hodnoty. Nabídka vždy odpovídá celosvětovému pravidlu TechSoup, že se musí jednat o nejvýhodnější nabídku daného produktu dostupnou neziskovým organizacím.

1.3 Jak vás mohu kontaktovat?

Prosím klikněte na Kontaktujte nás.

1.4 Jak mohu získat rady ohledně výběru produktů?

Máte-li potíže s výběrem správného produktu, kontaktujte nás. Pokusíme se Vám pomoci nebo Vás odkázat na patřičné zdroje.

^ nahoru

Kdo je oprávněný žádat

2.1 Je moje organizace způsobilá žádat si o produkty nabízené TechSoup Česká republika?

TechSoup Česká republika zprostředkovává dary českým neziskovým organizacím, jež realizují obecně prospěšnou činnost – specificky jde o nadace a nadační fondy, obecně prospěšné společnosti, zapsané spolky, zapsané ústavy, charitativní organizace a zařízení zřizovaná církvemi a veřejné knihovny. Více informací najdete v Kritériích oprávněnosti.

^ nahoru

Registrace

3.1 Chci získat nabízené produkty. Jak mám postupovat?

Potřebné informace najdete v sekci Registrace a Žádosti o dary

3.2 Pokud už někdo jiný zaregistroval moji organizaci u TechSoup Česká republika, mohu použít již přidělený účet k žádosti o produkty?

Ano, k přihlášení použijete již existující uživatelské jméno a heslo organizace.

3.3 Jak zjistím uživatelské jméno a heslo své organizace?

Pokud neznáte heslo Vaší organizace, klikněte na Chci získat nové heslo vpravo na obrazovce. Budete vyzváni, abyste vložili zaregistrovanou komunikační e-mailovou adresu Vaší organizace. E-mailem pak obdržíte odkaz k jednorázovému přihlášení, prostřednictvím kterého si budete moci vytvořit nové heslo. Pokud žádný z těchto údajů neznáte, kontaktujte nás.

^ nahoru

Zaslání žádosti

4.1 Jak mohu podat žádost o jednotlivé produkty?

Informace najdete v sekci Žádosti o dary.

4.2 O kolik produktů mohu žádat?

Naši Dárcovští partneři mají pravidla týkající se počtu produktů, o které může organizace žádat. Více informací najdete na stránkách jednotlivýxh partnerů:

4.3 Jak často může moje organizace žádat o produkty?

Naši Dárcovští partneři mají pravidla týkající se počtu žádostí od jedné organizace. Více informací najdete na:

4.4 Moje organizace má několik poboček. Může každá pobočka žádat individuálně?

Ano, pokud každá z poboček splňuje Kritéria oprávněnosti. Pokud je tomu tak:

  • Vyplňte on-line formulář.
  • Jakmile je Vaše pobočka zaregistrována a TechSoup Česká republika potvrdil, že splňuje požadovaná Kritéria oprávněnosti, můžete začít žádat o jednotlivé produkty - přihlásíte se do svého uživatelského účtu TechSoup uživatelským jménem a heslem.
  • Pokud Vaše pobočka již byla zaregistrována, zalogujte se z homepage.
  • Pokud Vaše pobočka již byla zaregistrována, ale vy neznáte uživatelské jméno a heslo, klikněte na homepage na Chci získat nové heslo a zadejte registrovanou e-mailovou adresu Vaší organizace. E-mailem obdržíte odkaz k jednorázovému přihlášení, prostřednictvím kterého si budete moci vytvořit nové heslo. Pokud neznáte žádný z těchto údajů, kontaktujte nás na podpora@techsoup.cz.

Jak mám zaplatit administrativní poplatek?

Platbu zašlete bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury.

^ nahoru

Doručovací adresa

5.1 Může se doručovací adresa lišit od sídla organizace (tj. registrované adresy organizace)?

TechSoup Česká republika vyžaduje, aby bylo zboží dodáno přímo na adresu, která je sídlem organizace a byla uvedena při registraci do programu TechSoup.

U většiny partnerů probíhá distribuce produktů již pouze elektronicky, uvedení adresy je tedy spíše formální. Fyzicky je zasílán pouze harware. V případě, že i tak požadujete změnu doručovací adresy, kontaktujte nás.

^ nahoru

Informace o stavu žádosti

6.1 Kdy mohu očekávat dodávku daných produktů?

Produkty od našich partnerů vyžadují zvláštní zpracování. Můžete očekávat, že jednotlivé dary obdržíte v těchto termínech:

  • Adobe - do 14 dnů od obdržení Vaší platby za objednávku;
  • Box - do 14 dnů od obdržení Vaší platby za objednávku;
  • Cisco - do 8 týdnů od obdržení Vaší platby za objednávku.
  • Microsoft - do 14 dnů od obdržení Vaší platby za objednávku;
  • Zoner - do 14 dnů od obdržení Vaší platby za objednávku.

Upozornění: Hardwaru společnosti Cisco může být dodán v několika zásilkách.

6.2 Jak mám postupovat v případě, že se chci zeptat na stav své žádosti?

Pošlete nám dotaz e-mailem na podpora@techsoup.cz, do předmětu zprávy napište "Dotaz na stav žádosti", a do těla e-mailu pak připojte následující informace:

  • jméno organizace;
  • IČ Vaší organizace;
  • číslo žádosti (číslo zálohové faktury).

6.3 Jak mám postupovat, když chci žádost zrušit?

Pošlete nám e-mail na podpora@techsoup.cz, do předmětu zprávy napiště "Žádost o zrušení žádosti o softwarové dary", a do těla emailu pak připojte následující informace:

  • jméno organizace;
  • IČ organizace;
  • číslo žádosti;
  • důvod zrušení

^ nahoru

Refundace a vrácení zboží

7.1 Jak mám postupovat, když chci vrátit již obdržené produkty?

Pouze někteří z našich dárcovských partnerů povolují vrácení svých produktů. Podívejte se na "Často kladené otázky" na stránkách jednotlivých partnerů (odkazy najdete níže). Tam zjistíte, který z partnerů povoluje vrácení svých produktů. Pokud je vrácení možné, řiďte se následujícími instrukcemi:

Pošlete nám e-mail na podpora@techsoup.cz, do předmětu zprávy napište "Žádost o vrácení již obdžených produktů" a do těla e-mailu uveďte následující informace:

  • jméno organizace;
  • IČ organizace;
  • číslo žádosti;
  • důvod vrácení produktů.

7.2 Jakou formou dostanu refundaci?

Refundace bude vrácena na účet, ze kterého jste provedli platbu.

^ nahoru

Přístup k mému účtu

8.1 Jak mám postupovat zapomenu-li uživatelské jméno a heslo organizace?

Pokud neznáte heslo Vaší organizace, klikněte na Chci získat nové heslo vpravo na obrazovce. Budete vyzváni, abyste vložili zaregistrovanou komunikační e-mailovou adresu Vaší organizace. E-mailem pak obdržíte odkaz k jednorázovému přihlášení, prostřednictvím kterého si budete moci vytvořit nové heslo. Pokud žádný z těchto údajů neznáte, kontaktujte nás na podpora@techsoup.cz.

8.2 Mojí organizaci už někdo zaregistroval. Jak mohu zjistit uživatelské jméno a heslo mojí organizace?

Klikněte na Chci získat nové heslo vpravo na obrazovce. Budete vyzváni, abyste vložili registrovanou e-mailovou adresu Vaší organizace. E-mailem obdržíte odkaz k jednorázovému přihlášení, prostřednictvím kterého si budete moci vytvořit nové heslo. Pokud žádný z těchto údajů neznáte, kontaktujte nás na podpora@techsoup.cz.

8.3 Jak mám postupovat v případě, že se údaje o mé organizaci po datu registrace do TechSoup Česká republika změnily?

Pošlete nám e-mail na podpora@techsoup.cz s předmětem "Změna údajů" a do těla e-mailu napište následující informace:

  • jméno organizace;
  • IČ organizace;
  • nové údaje o Vaší organizaci.

^ nahoru