Časté dotazy k revalidaci organizace

Platnost registrace účtu mojí organizace vypršela. Co teď?

Pokud se Vám zobrazuje tato zpráva, uběhlo od data Vaší registrace již více než 5 let, a proto musíme podle pravidel programu TechSoup ověřit, že jsou Vaše údaje aktuální. Vypršení platnosti registrace neznamená, že jste přišli o možnost program využívat, jen je potřeba ji po každých 5 letech znovu ověřit.

Jaké budou další kroky?

Prosíme, zkontrolujte, jestli se Vaše organizace stále věnuje stejnému oboru činnosti a zda jsou stále aktuální tyto údaje:

  • kontaktní osoba
  • telefonní číslo
  • primární e-mail
  • sídlo organizace

Pak nám ze své primární e-mailové adresy zašlete na podpora@techsoup.cz zprávu, že je vše v pořádku, případně jak máme tyto údaje aktualizovat. Jako předmět zprávy prosíme uveďte "Revalidace" a a název vaší organizace. Po kontrole či aktualizaci údajů bude Váš účet opět aktivován na dalších 5 let.

Požadavky na revalidaci vyřizujeme standardně do 2 pracovních dnů. Pokud jde o urgentní požadavek nebo budete mít další dotazy či nejasnosti, prosíme obraťte se na nás na e-mail podpora@techsoup.cz nebo telefon +420 774 000 985.

TechSoup v číslech - jak už jsme pomohli?

4 872

registrovaných neziskovek

472 miliónů Kč

hodnota zprostředkovaných produktů

53 938

zprostředkovaných licencí a hardwaru