Kromě zprostředkování darovaných a zlevněných licencí a služeb poskytuje TechSoup Česká republika oprávněným organizacím také služby technické podpory.

Vyberte si ze seznamu požadovanou službu a vyplňte objednávkový formulář. Poté Vás budeme kontaktovat a domluvíme veškeré podrobnosti.
 

Instalace samostatných licencí Office 2019 a 2021 je technicky náročnější. Proto nabízíme že vám s ní pomůžeme. Pokud byste chtěli instalací projít sami, je k dispozici tento návod: https://www.techsoup.cz/office-deployment-tool. Pokud chcete. abychom instalaci provedli my, objednejte si ji přes formulář níže. Běžně je v našich kapacitách provádět instalace až na 5 zařízeních. Pokud byste potřebovali více, domluvíme s vámi individuální postup.

Před objednáním této služby je nezbytné splnit několik předpokladů:

  • máte k dispozici nevyužitou licenci MS Office 2019 nebo 2021 (pokud licenci nemáte, můžete si pořídit darovaný Office Standard nebo zlevněný Office Standard či Office Professional);
  • používáte operační systém Windows 10;
  • máte na disku alespoň 10 GB volného místa;
  • máte dostatečné internetové připojení, které umožňuje stáhnout 2 GB instalačních dat.

  OBJEDNAT INSTALACI OFFICE (desktop)  

Cena a platba

V případě, že instalaci provádíme my, tak po úspěšné instalaci a otestování funkčnosti produktu Vám zašleme fakturu s instrukcemi k úhradě.

Poplatek za službu:

  • 1 počítač: 550 Kč + 21% DPH, celkem 666 Kč
  • 2 počítače: 1 000 Kč + 21% DPH, celkem 1 210 Kč
  • 3 počítače: 1 300 Kč + 21% DPH, celkem 1 573 Kč
  • 4 počítače: 1 600 Kč + 21% DPH, celkem 1 936 Kč
  • 5 počítačů: 1 900 Kč + 21% DPH, celkem 2 299 Kč
  • Více počítačů: individuální domluva

Pravidla, způsobilost a omezení

Organizace je způsobilá k objednání služby, pokud má aktivní registraci v rpogramu TechSoup Česká republika a splňuje všechny jeho podmínky.

  OBJEDNAT INSTALACI OFFICE (desktop)  

 

Plánuje vaše organizace přechod do cloudového prostředí od Microsoft? Pomůžeme s vám úvodním nsatavením a migrací dat a e-mailů, abychom vám přechod maximálně usnadnili.

Před objednáním této služby je nezbytné splnit několik předpokladů:

  • máte aktivní tenant (účet organizace) u cloudových služeb Microsoft, případně jste zaregistrování na Microsoft for Nonprofits portálu (postup zde)
  • máte k dispozici nevyužitá předplatná Microsoft 365, pokud ne, můžete je objednat skrze TechSoup Česká republika: Microsoft Cloud Solutions
  • máte dostatečné internetové připojení, které umožňuje práci v cloudu.

  OBJEDNAT NASTAVENÍ MICROSOFT 365 (cloud)  

Cena a platba

Základní služba obsahuje:

  • vytvoření uživatelských účtů a nastavení licencí (maximálně 25 uživatelů)
  • nastavení domény,
  • konfigurace multifactor authentication,
  • nastavení Sharepoint a OneDrive, včetně pravidel synchronizace.

CENA: 2 500 Kč + 21 % DPH, celkem 3 025 Kč

Migrace dat na Sharepoint a/nebo OneDrive

  • z lokálního serveru nebo počítačů,
  • náročnost se odvíjí od množství dat a zdrojů,

CENA: dle počtu hodin technického pracovníka, 500 Kč +21 % DPH, celkem 605 Kč/ hodinu, minimálně však 2 000 Kč + 21 % DPH, celkem 2 420 Kč

Migrace e-mailových schránek

  • ze standardních mailových služeb (seznam.cz, gmail.com, mailové schránky poskytovatelů domén, ...),
  • maximálně 25 uživatelů,
  • náročnost se odvíjí od počtu migrovaných schránek,

CENA: příprava a nastavení 2 000 Kč + 21 % DPH, celkem tedy 2 420 Kč plus 400 Kč + 21 % DPH, celkem 484 Kč / mailovou schránku.

V případě, že potřebujete více uživatelů než 25, domluvíme s Vámi individuální podmínky, pokud bude v našich kapacitách službu dodat.

Předběžnou cenu s Vámi domluvíme předem, v případě, že práce přesáhnou původně domluvený rozsah, domluvíme se s Vámi na dalším postupu. Po úspěšném nastavení a otestování funkčnosti Vám zašleme fakturu s instrukcemi k úhradě.

Jedná se o pilotní orientační ceny a mohou se v následujících týdnech změnit.

Pravidla, způsobilost a omezení

Organizace je způsobilá k objednání služby, pokud má aktivní registraci v rpogramu TechSoup Česká republika a splňuje všechny jeho podmínky.

  OBJEDNAT NASTAVENÍ MICROSOFT 365 (cloud)

 

Umíme vám zajistit profesionální proces nasazení a přenos e-mailových schránek do platformy Google Workspace. Zajistíme procesní a administrativní formality související s žádostí o grant na bezplatný provoz Google Workspace, pokud je ještě nemáte.

 

Před objednáním této služby je nezbytné splnit několik předpokladů:

  • jste ověřená organizace splňující podmínky TechSoup,

  • máte nebo plánujete mít vlastní internetovou doménu,

  • disponuje aktivními a platnými přístupy do administrace DNS cílové domény,

  • máte dostatečné internetové připojení, které umožňuje práci v cloudu,

 

OBJEDNAT NASTAVENÍ GOOGLE WORKSPACE (cloud)

 

Základní služba nastavení obsahuje:

  • nastavení Google Workspace,

  • nastavení uživatelských účtů,

  • předání Google Workspace do užívání,

  • změna toku pošty do Workspace,

  • pomoc s přijetím GDPR dodatků a smluv,

  • nezbytná konzultace (e-mail, SMS, tel. apod.) po dobu nasazení,

 

CENA: jednorázově 4 000 Kč, platí pro 25 uživatelů,

 

Transfer dat

z aktuálních serveru nebo počítačů, do prostředí Google Workspace

  • náročnost se odvíjí od množství dat a zdrojů,

  • přenos nastavení existujících sdílení není možný,

  • služba obsahuje pouze přesun souborů a složek 1 ku 1,

 

CENA: hodina 750 Kč, dále dle počtu hodin technického pracovníka,

 

Migrace e-mailových schránek

  • ze standardních mailových služeb (seznam.cz, gmail.com, mailové schránky poskytovatelů domén, ...),

  • náročnost se odvíjí od počtu transferovaných schránek,

 

CENA: jednorázově 2 500 Kč za přípravné práce + 500 Kč kompletní transfer 1 e-mailové schránky,

 

Podmínky poskytované služby

Cena služeb je individuální a to na základě vstupní analýzy, ve které vyhodnotíme stávající ekosystém/platformy/technologie a po vyslechnutí vašich potřeb stanovíme konkrétní částku za cíl kterého chcete honorovanou spoluprací dosáhnout (tato služba je poskytována zdarma).

Po úspěšném nastavení a testování funkčnosti Vám zašleme fakturu s instrukcemi k úhradě. Jedná se o pilotní orientační ceny, které se mohou kdykoliv změnit.

 

Školení

Google už v organizaci nasazený máte, všechno slouží jak má, ale rádi byste se spolu se svým týmem vyškolili v používání jednotlivých aplikací? Máme možnost ve spolupráci s týmem Google Certified Trainers zařídit pro vás školení které je za určitých podmínek zdarma.

Svůj zájem o školení můžete registrovat v formuláři, a my se vám ozveme, až bude některé z nich k dispozici.

 

Pomoc z komunity GUG.cz

Pomoc od dobrovolníků z komunity GUG.cz je k dispozici každé neziskové organizaci, která se k ní přihlásí na stránce pomoc.gug.cz

Členové komunity GUG.cz vám poskytou bez dalšího poplatku 30 minutovou konzultaci, co nejdříve to bude možné od odeslání formuláře „Nová registrace“ na výše zmíněném odkazu.

Tato komunita umí poradit a nasměrovat k řešení vašich případných problémů s Google Workspace (a jinými službami od Googlu). Na dobrovolníky se můžete obracet s konkrétními dotazy.

 

Neziskové organizace samy sobě

Pod vedením Google Certified Trainers se můžete přidat do Facebookové skupiny https://www.facebook.com/groups/google.pro.neziskove.organizace jejímž cílem je vytvořit jedno místo pro odpovědi na otázky k programu Google pro neziskové organizace a všech nástrojů a aplikací s tímto programem souvisejících.