Kromě zprostředkování darovaných a zlevněných licencí a služeb poskytuje TechSoup Česká republika oprávněným organizacím také služby technické podpory.

Vyberte si ze seznamu požadovanou službu a vyplňte objednávkový formulář. Poté Vás budeme kontaktovat a domluvíme veškeré podrobnosti.

 

Instalace Office 2019

Instalace samostatných licencí Office 2019 a 2021 je technicky náročnější. Proto nabízíme že vám s ní pomůžeme. Pokud byste chtěli instalací projít sami, je k dispozici tento návod: https://www.techsoup.cz/office-deployment-tool. Pokud chcete. abychom instalaci provedli my, objednejte si ji přes formulář níže. Běžně je v našich kapacitách provádět instalace až na 5 zařízeních. Pokud byste potřebovali více, domluvíme s vámi individuální postup.

Před objednáním této služby je nezbytné splnit několik předpokladů:

  • máte k dispozici nevyužitou licenci MS Office 2019 nebo 2021 (pokud licenci nemáte, můžete si pořídit darovaný Office Standard nebo zlevněný Office Standard či Office Professional);
  • používáte operační systém Windows 10;
  • máte na disku alespoň 10 GB volného místa;
  • máte dostatečné internetové připojení, které umožňuje stáhnout 2 GB instalačních dat.

  OBJEDNAT INSTALACI OFFICE (desktop)  

Cena a platba

V případě, že instalaci provádíme my, tak po úspěšné instalaci a otestování funkčnosti produktu Vám zašleme fakturu s instrukcemi k úhradě.

Poplatek za službu:

  • 1 počítač: 550 Kč + 21% DPH, celkem 666 Kč
  • 2 počítače: 1 000 Kč + 21% DPH, celkem 1 210 Kč
  • 3 počítače: 1 300 Kč + 21% DPH, celkem 1 573 Kč
  • 4 počítače: 1 600 Kč + 21% DPH, celkem 1 936 Kč
  • 5 počítačů: 1 900 Kč + 21% DPH, celkem 2 299 Kč
  • Více počítačů: individuální domluva

Pravidla, způsobilost a omezení

Organizace je způsobilá k objednání služby, pokud má aktivní registraci v rpogramu TechSoup Česká republika a splňuje všechny jeho podmínky.

  OBJEDNAT INSTALACI OFFICE (desktop)  

 

Nastavení Microsoft 365

Plánuje vaše organizace přechod do cloudového prostředí od Microsoft? Pomůžeme s vám úvodním nsatavením a migrací dat a e-mailů, abychom vám přechod maximálně usnadnili.

Před objednáním této služby je nezbytné splnit několik předpokladů:

  • máte aktivní tenant (účet organizace) u cloudových služeb Microsoft, případně jste zaregistrování na Microsoft for Nonprofits portálu (postup zde)
  • máte k dispozici nevyužitá předplatná Microsoft 365, pokud ne, můžete je objednat skrze TechSoup Česká republika: Microsoft Cloud Solutions
  • máte dostatečné internetové připojení, které umožňuje práci v cloudu.

  OBJEDNAT NASTAVENÍ MICROSOFT 365 (cloud)  

Cena a platba

Základní služba obsahuje:

  • vytvoření uživatelských účtů a nastavení licencí (maximálně 25 uživatelů)
  • nastavení domény,
  • konfigurace multifactor authentication,
  • nastavení Sharepoint a OneDrive, včetně pravidel synchronizace.

CENA: 2 500 Kč + 21 % DPH, celkem 4 840 Kč

Migrace dat na Sharepoint a/nebo OneDrive

  • z lokálního serveru nebo počítačů,
  • náročnost se odvíjí od množství dat a zdrojů,

CENA: dle počtu hodin technického pracovníka, 500 Kč +21 % DPH, celkem 605 Kč/ hodinu, minimálně však 2 000 Kč + 21 % DPH, celkem 2 420 Kč

Migrace e-mailových schránek

  • ze standardních mailových služeb (seznam.cz, gmail.com, mailové schránky poskytovatelů domén, ...),
  • maximálně 25 uživatelů,
  • náročnost se odvíjí od počtu migrovaných schránek,

CENA: příprava a nastavení 2 000 Kč + 21 % DPH, celkem tedy 2 420 Kč plus 400 Kč + 21 % DPH, celkem 484 Kč / mailvou schránku.

V případě, že potřebujete více uživatelů než 25, domluvíme s Vámi individuální podmínky, pokud bude v našich kapacitách službu dodat.

Předběžnou cenu s Vámi domluvíme předem, v případě, že práce přesáhnou původně domluvený rozsah, domluvíme se s Vámi na dalším postupu. Po úspěšném nastavení a otestování funkčnosti Vám zašleme fakturu s instrukcemi k úhradě.

Jedná se o pilotní orientační ceny a mohou se v následujících týdnech změnit.

Pravidla, způsobilost a omezení

Organizace je způsobilá k objednání služby, pokud má aktivní registraci v rpogramu TechSoup Česká republika a splňuje všechny jeho podmínky.

  OBJEDNAT NASTAVENÍ MICROSOFT 365 (cloud)  

 

 

Technická podpora Google Workspace od GUG.cz

Rádi byste ve vaší neziskovce využívali služby Google pro neziskovky, ale nevíte si rady s nastavením účtu, domény, administrátorského přístupu? Nebo jste změnili administrátora vašeho účtu ve vaší GSuite a teď se do něj nemůžete přihlásit?  Pak právě pro vás, jsme ve spolupráci s českou skupinou Google User Group (GUG.cz) spustili službu pomoc.gug.cz, kde vám odborníci pomohou s nastavením vašeho účtu u Google pro neziskovky. 

 

Jak to funguje:
1.  Jako nezisková organizace se nejprve zaregistrujte na webových stránkách pomoc.gug.cz, kde popíšete váš problém, který v rámci nastavení Google pro neziskovky, máte.
2. Po zaregistrování se do systému a následnému odeslání formuláře "Nová registrace" vám přijde notifikace, že o vašem problému GUG.cz ví a do 24 hodin se vám ozve jeden z jejich dobrovolníků, aby vám pomohl problém vyřešit.

První hodina konzultace je zdarma, další hodiny jsou pak účtovány za 500 Kč/hod, ale vždy záleží na domluvě mezi vaší organizací a dobrovolníkem.