Ofico - komplexní systém pro řízení neziskové organizace

Cloudová aplikace Ofico [ofiko] pomáhá neziskovým organizacím s řízením personální a klientské agendy, organizací akcí, zadáváním a výkazy práce včetně tisku měsíčních výkazů pro projekty, se sledováním a čerpáním rozpočtů, s přehledem faktur a plateb, s tiskem vyúčtování cestovného, se sdílením dat. Ofico slučuje na jediném místě všechny agendy, data a procesy.

 

Místo několika nesourodých "specializovaných" sytémů (CRM, projekty, úložiště souborů, řada excelů...) stačí Ofico - komplexní systém na jednom místě. Tým Ofico je připraven pomoci každé organizaci s nasazením, uvedením do provozu a vyladěním procesů.

Ofico je dostupné: vždy, všude a pro každého. Manažerům dává Ofico kontrolu, pracovníkům prostor pro skutečnou práci a organizacím jasné procesy.

Neziskové organizace mají nyní možnost získat trvale 20 % slevu na tento produkt + 2 osobní či skype konzultace k nastavení aplikace a procesů organizace.

Pro využití slevy použijte následující přímý odkaz: https://in.ofico.cz/login/register?promo=TechSoup

 

Kontakt, registrace: 

TechSoup v číslech - jak už jsme pomohli?

3 923

registrovaných neziskovek

379 943 169 Kč

hodnota darovaného IT

43 081

darovaných licencí a hardwaru