18.11.2019

6 tipů pro neziskovky na Instagramu

rsz_kate-torline-veiqoyaeeis-unsplash.jpg
Autor: 
TechSoup Česká republika
Napsáno: 
Listopad 18, 2019

Instagram je skvělou platformou pro neziskovky: můžete pomocí něj vyprávět příběhy, vzbudit ve svých fanoušcích emoce a přimět je, aby se zajímali o to, čemu se věnujete. Jak na něj? Připravili jsme pro vás několik tipů, jak Instagram využít naplno.

1. Sdílejte kvalitní obrázky

Zní to jako samozřejmost, nicméně kvalitu fotky nerozpoznáte vždy pouze počtu pixelů. Samozřejmě, že čím je fotka ostřejší a čistší, tím lépe. Kvalitu obrázku však určuje také to, co se snaží sdělit. Je důležité, aby fotografie, které přidáváte, rezonovaly s hlavním posláním organizace. Čím více emocí budou obsahovat, tím lépe. Čím větší uměleckou hodnotu budou mít, tím lépe, a hlavně, čím autentičtější budou, tím lépe! Fotky by měly především oslovovat vaši cílovou skupinu a doopravdy něco sdělovat. Než cokoliv zveřejníte, zeptejte se, zda byste se sami pozastavili nad takovým obrázkem, nebo je to jen další málo nápaditá reklama, jakých je Instagram plný. Fotky, jež sdílíte, samozřejmě mohou nést reklamní sdělení, je však potřeba si uvědomit, že čím očividnější bude, tím menšího úspěchu dosáhnete.  

S finální editaci vám kromě filtrů na Instagramu může pomoci také například Zoner či Photoshop.