Jak podat žádost o produkt?

V rámci programu TechSoup Česká republika zprostředkováváme oprávněným neziskovým organizacím přístup k softwaru, hardwaru a IT službám a to buď v podobě daru nebo zvýhodněné nabídky. Přes naše webové stránky zprostředkováváme produkty několika partnerských společností.

Abyste mohli o produkt zažádat je nejprve nutné, aby daná nezisková organizace byla zaregistrována v programu TechSoup. Přístup k žádostem o produkty je umožněn pouze organizacím s dokončenou registrací a to po přihlášení do svého uživatelského účtu na těchto stránkách.

Aby nezisková organizace mohla využít konkrétní nabídky daru nebo zvýhodněné ceny, musí kromě obecných podmínek pro vstup do programu TechSoup Česká republika splňovat také podmínky daného partnera. Jednotliví partneři mohou mít nastavená různá dodatečná kritéria, například v závislosti na velikosti organizace, druhu poskytovaných služeb, činnosti organizace apod. Vaši oprávněnost pro jednotlivé partnery najdete v přehledu svého účtu.

Před podáním žádosti o produkt od daného partnera si pečlivě přečtěte pravidla a podmínky tohoto partnera. Někteří mohou mít nastavené množstevní limity na počet a frekvenci žádostí či počet licencí, o které můžete žádat. Podrobné podmínky naleznete pod odkazem na jednotlivých stránkách partnerů.

Jak podat žádost o produkt

  1. Ujistěte se, že je Vaše organizace zaregistrovaná a že jste přihlášeni do svého uživatelského účtu.
  2. Před zadáním žádosti, prosíme, vždy zkontrolujte aktuálnost údajů o Vaší organizaci v naší databázi, zejména název organizace a její adresu. Kontrolu provedete jednoduše v přehledu Vašeho uživatelské účtu.
  3. V katalogu produktů najděte produkt, o který máte zájem. V katalogu můžete vyhledávat podle partnerské společnosti nebo kategorie produktu.
  4. Vybraný produkt přidejte do košíku v příslušném počtu licencí, které potřebujete.
    • Pokud Vám produkt nelze přidat do košíku: a) ujistěte se, že jste přihlášeni do systému; b) zkontrolujte, že jste oprávněni žádat o produkty od dané společnosti; c) zkontrolujte, zda jste již nevyčerpali množstevní limit na žádosti od daného partnera.
  5. Jakmile budete mít v košíku všechny produkty, o které chcete zažádat, přejděte do přehledu nákupního košíku.
    • Na některé produkty je nutné podat vždy samostatnou žádost (například Windows Get Genuine, produkty Compuritas). Systém Vás případně na chybu upozorní při vkládání produktu do košíku. Obecně doporučujeme pro lepší přehlednost nesměšovat v jedné žádosti produkty od více partnerů
  6. V košíku můžete ještě upravit počty licencí, o které žádáte, případně produkty z žádosti vyřadit. Jakmile bude košík obsahovat vše co potřebujete, klikněte na Objednat.
  7. V dalším kroku potvrďte všechny podmínky a upozornění a klikněte na Potvrdit oprávněnost objednávky.
  8. V dalším kroku ještě jednou zkontrolujte správnost adresy a žádosti a klikněte na Odeslat objednávku.
  9. Systém Vám poté zašle na kontaktní e-mailovou adresu zálohovou fakturu na administrativní poplatek za zprostředkování nebo zálohovou fakturu na platbu za produkt (v závislosti na partnerské společnosti a způsobu zprocesování žádostí).
  10. Zaplaťte administrativní poplatek/cenu za produkt dle pokynů uvedených v zaslaném e-mailu.
  11. Tímto je Vaše žádost úspěšně podána.

DŮLEŽITÉ: Platbu je nutno uhradit z bankovního účtu, který je zřízen a veden Vaší organizací. Bude-li žádost uhrazena z účtu jiného subjektu (např. firmy, která vám spravuje počítačovou síť či fyzické osoby, která pracuje ve vaší organizaci), budeme nuceni Vám platbu vrátit a žádost zrušit.

Konečná faktura vám bude vystavena po zpracování žádosti a zaslána elektronicky na uvedenou e-mailovou komunikační adresu Vaší organizace.

V případě, že Vaše žádost nemůže být přijata, ihned obdržíte oznámení a administrativní poplatek Vám bude automaticky vrácen.

Orientační dodací lhůty produktů/pokynů ke stažení

Všechny softwarové produkty jsou dodávány pouze elektronicky - do e-mailu obdržíte pokyny ke stažení produktu a k získání licenčního klíče. U většiny programů je vyžadována registrace organizace na stránkách partnerské společnosti. Toto opatření slouží ke zvýšení bezpečnosti a zamezení neoprávněného přístupu k Vašim licencím a produktům.

Podobně u IT služeb - různá předplatná, cloudové služby, apod. - obdržíte do e-mailu pokyny, jak se ke své službě přihlásit a předplatné aktivovat.

Hardwarové produkty Vám budou zaslány na oficiální sídelní adresu Vaší organizace.

Lhůty pro vyřízení žádosti u jednotlivých partnerů uvádí následující přehled. Většina žádostí (zvláště u softwarových produktů a IT služeb) je však vyřízena rychleji a to do cca 3-5 dnů.

  • Adobe – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Autodesk - do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Bitdefender – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Box – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Cisco – do osmi týdnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Compuritas – do 14 dnů od obdržení platby za produkt;
  • Microsoft – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • O & O Software – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Symantec – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Tableau – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku;
  • Zoner – do 14 dnů od obdržení platby administrativního poplatku.

Administrativní poplatky a platby za produkty

Za vyřízení žádosti o produkt si TechSoup účtuje administrativní poplatek. Za tyto poplatky je zajišťován provoz programu TechSoup a umožnuje nám tak nezávislost, efektivitu a škálovatelnost v závislosti na velikosti programu a počtu zpracovaných žádostí. Výše administrativního poplatku je určována ve spolupráci s partnerskou společností a to tak, aby odpovídala 5 - 20 % běžné tržní hodnoty daného produktu. Zároveň musí poplatek splňovat celosvětové pravidlo TechSoup, že se jedná o nejvýhodnější nabídku daného produktu dostupnou neziskovým organizacím. Poplatek je většinou určen za jednu licenci daného produktu, pokud není v popisu produktu uvedeno jinak.

Skrze TechSoup Česká republika nabízíme dva typy programů - dárcovské a zvýhodněné. U dárcovských programů je administrativní poplatek jediným poplatkem, který za produkt zaplatíte, a jedná se o poplatek ve prospěch programu TechSoup. Produkt dostáváte od partnerské společnosti darem. Jako doklad o darování můžete použít e-mail potvrzující uznání žádosti, tento e-mail obsahuje všechny potřebné náležitosti a údaje k daru.

U zvýhodněných programů získává Vaše organizace přístup k unikátní zvýhodněné nabídce pro neziskové organizace na daný produkt (stále platí pravidlo nejvýhodnější nabídky na trhu). Sníženou cenu za produkt pak platíte buď rovnou dané partnerské společnosti (například Compuritas) nebo nejprve platíte administrativní poplatek ve prospěch TechSoup za vyřízení žádosti o slevu a poté sníženou cenu za produkt partnerské společnosti (například Adobe).

Administrativní poplatky se mohou v průběhu času měnit. Výše poplatku je určována plošně pro všechny TechSoup partnery v amerických dolarech, pravidelně proto dochází například ke změnám poplatků v českých korunách kvůli změně kurzu koruny vůči dolaru.

Při platbě se držte vždy pokynů uvedených v zaslaných e-mailech. Pokud máte jakýkoliv dotaz ke způsobu účtování a určování poplatků, neváhejte nás kontaktovat.