Office and productivity

prod-adobe-acrobat-pro-dc_Resized.png

Adobe Acrobat Pro DC - Roční Individuální členství - přístup ke slevě

Popis: 

Adobe Acrobat Pro DC je služba pro aplikace a cloudové úložiště pro vytváření, úpravu a sdílení souborů PDF.

Tato nabídka poskytuje přístup k slevám na plán Acrobat Pro DC individuální členství pro jednoho uživatele. Obdržíte slevu 24 dolarů z aktuálních sazeb společnosti Adobe pro první rok.

Co zaplatíte Adobe

Po vyžádání této nabídky prostřednictvím položky TechSoup Czech Republic zaplatíte společnosti Adobe každý měsíc 12,99 dolarů během prvního zlevněného roku.

Přínosy pro organizaci

Program DC Acrobat Pro můžete použít

  • Vytvářejte, upravujte a sdílejte soubory PDF s ostatními z pracovní plochy počítače, mobilního zařízení a online
  • Ušetřete čas a peníze tím, že umožníte podepisování dokumentů na dálku a kdykoli pomocí aplikace Adobe Sign

Zahrnuté aplikace a služby

Plán Acrobat Pro DC obsahuje níže uvedené aplikace a služby pro stolní počítače pro Windows a Mac.

  • Adobe Acrobat Pro DC je desktopový software pro vytváření, úpravu, podepisování, odesílání a sledování dokumentů PDF.
  • Dokument Cloud poskytuje navíc k úložišti Creative Cloud 20GB úložného prostoru.
  • Adobe Sign je služba elektronického podpisu založená na cloudu pro vytváření postupů automatického elektronického podpisu.

Program Acrobat Pro DC je také možné propojit s mobilními aplikacemi společnosti Adobe pro práci s více platformami, ve kterých lze podepisovat, upravovat a prohlížet soubory PDF. Přečtěte si úplný seznam funkcí a srovnání s předchozími verzemi Acrobat Pro na webu společnosti Adobe.

Podpora

Společnost Adobe poskytuje telefonickou podporu, on-line chat, fóra a tutoriály jako součást plánu Acrobat Pro DC.

Upozornění:

Správní poplatek za tento produkt se nevrací a produkt nelze vyměnit.

Získání (stažení) produktu

Jakmiel TechSoup Czech Republic schválí vaši žádost o dárcovství, pošleme na e-mailovou adresu vaší organizace pokyny pro získání a aktivaci produktu.

Podrobnosti a náklady na službu:

Přečtěte si stránku Adobe FAQ společnosti TechSoup informace, které nejsou uvedeny v tabulce níže.

Požadavky na systém Přečtěte si požadavky systému Acrobat Pro DC.
Diskontované sazby Tato nabídka poskytuje přístup k slevě 24 USD z aktuálních sazeb za první rok nového předplatného programu Acrobat Pro DC. Po podání žádosti o tuto slevu nejprve zaplatíte administrativní poplatek TechSoup. Samotné členství za zvýhodněnou sazbu pak platíte přímo společnosti Adobe. S touto slevou budete během prvního roku platit $12.99 měsíčně. Toto členství přichází s jednoroční smluvní povinností. Všechny následující roky jsou nabízeny za běžnou maloobchodní cenu.
Licencování Zlevněné členství umožňuje jednomu uživateli stahovat a používat produkt a službu Acrobat Pro DC, po dobu, kdy je členství aktivní. Tato nabídka je určena pouze pro uživatele, kteří jsou zaměstnanci či dobrovolníky dané organizace. Pokud jste si pořídil(a) uživatelskou licenci, můžete software instalovat a používat také na svém druhém počítači. Tento druhý počítač může být domácí počítač či přenosné zařízení využívající operační systém Windows nebo Mac OS. Nemůžete však používat software souběžně na obou zařízeních.
Pokračování předplatného po uplynutí jednoho roku Po uplynutí počátečního ročního období společnost Adobe automaticky obnoví členství ve standardní maloobchodní sazbě, pokud se ho nerozhodnete zrušit.
Převedení členství Předplatná jsou zřizována na individuální úrovni. E-mailová adresa uživatele je propojena s Adobe ID. U individuálního předplatného nemůže Vaše organizace měnit Adobe ID či heslo daného uživatele. Proto je v případě, že zaměstnanec či dobrovolník organizaci opustí, nutné změnit potřebné fakturační údaje. Další informace o tomto produktu najdete v programu Adobe Donation and Technical FAQ.
Stávající členové nejsou oprávněni Tato nabídka není dostupná pro stávající členy Acrobatu Pro DC, ale organizace může požádat o nové členství s touto sazbou u osob, které je nemají. Jednotlivci s trvalými licencemi pro desktopový software Acrobat Pro mají nárok na tuto nabídku.
Storno Pokud zrušíte během prvních 14 dnů, společnost Adobe vydá plnou náhradu. Pokud své předplatné zrušíte po 14-ti dnech od zavedení, Adobe Vám vyplatí zpět polovinu zbývající částky. Po zrušení aplikace Acrobat Pro DC přestane fungovat. Budete však moci stále využívat bezplatných výhod předplatného služby Document Cloud, včetně cloudového úložiště o velikosti 5 GB a využití dalších služeb.
Požadovaná kreditní karta nebo PayPal Pro získání svého členství budete muset zadat číslo kreditní karty, číslo debetní karty nebo účet PayPal.
prod-adobe-acrobat-pro-dc_Resized.png
Outlook Regular.png

Outlook (Discounted)

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Outlook integruje e-mail, kalendář, kontakty, úkoly, hlasové zprávy, fax a RSS kanály.

Tato nabídka zahrnuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Pro konkrétní podrobnosti o licencích viz Podmínky licencovaní většího množství produktů.

Které verze tohoto softwaru jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Můžete zjistit, která verze je aktuální na stránce Aktuální verze produktů společnosti Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v libovolném jazyce, který je k dispozici.

Přínosy pro organizaci

Pomocí aplikace Outlook lze

  • Sdílet svůj kalendář a plánovat schůzky s ostatními uživateli ve vaší organizaci
  • Snížit čas strávený hledáním e-mailů, příloh, schůzek a kontaktů pomocí funkce vyhledávání, filtru a kontextové funkce
  • Zobrazit aktualizace profilů Vašich kontaktů na sociálních sítích

Hlavní funkce

  • Můžete kombinovat více e-mailových účtů, kalendářů a adresářů a spravovat je v jediném okně.
  • Tato zobrazení umožňují kategorizaci: více zpráv do jedné konverzace nebo zobrazit více sdílených kalendářů z aplikace Outlook, Outlook.com, nebo jiných zdrojů v kombinovaném horizontální zobrazení.
  • Aplikace Outlook umí shromažďovat informace o Vašich kontaktech z jejich profilů na sociálních sítích a připojit je do Vašich sociálních kruhů.

Některé funkce jsou k dispozici pouze pokud je aplikace Outlook používána společně s Exchange Serverem, který je třeba získat zvlášť.

Důležité informace k multilicencím

V sadách a aplikacích Office můžete zvolit dva typy licenčních klíčů pro aktivaci produktu: licenční klíč KMS (Key Management Service) nebo klíč pro násobné aktivace (MAK). Na webu Microsoft Volume Licensing získáte oba tyto klíče.

Společnost Microsoft také nabízí pokyny jak používat klíč MAK nebo KMS k aktivaci sady Office.

Získání tohoto produktu

Instalace tohoto produktu vyžaduje stažení z Centra služeb Microsoft Volume Licensing Service (VLSC) a zadání licenčního klíče. Můžete stáhnout libovolnou dostupnou verzi, nebo jazykovou mutaci pro váš produkt.

Licenční klíč umožňuje instalaci produktu na tolik počítačů, na kolik jste získali licence. Množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od společnosti TechSoup po vyžádání tohoto produktu.

Očekávejte dva emaily:

  1. Až bude vaše žádost schválena, společnost TechSoup vám pošle zprávu na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste požádali, a poskytne vám informace o tom, jak používat VLSC, jakmile společnost Microsoft přijme vaši licenční smlouvu. Ujistěte se, že e-mailová adresa ve vašich informacích o organizaci je aktuální prostřednictvím návštěvy vašeho účtu.
  2. Společnost Microsoft pošle e-mail, který uvítá vaši organizaci do VLSC. Tento e-mail bude znamenat, že společnost Microsoft přijala Vaší licenční smlouvu. Po obdržení tohoto e-mailu budete moci postupovat podle kroků v prvním e-mailu, který jste obdrželi od TechSoup, abyste získali váš produkt prostřednictvím VLSC.

Softwarová záruka

Pod Program Software Assurance, máte právo nainstalovat jakoukoli novou verzi produktů, na které se vztahuje smlouva, během doby její platnosti.

Requirements: 

Systémové požadavky

  • Není kompatibilní s aplikacemi Office 365: Tento licenční software nelze instalovat ve stejném zařízení jako kteroukoliv z aplikací Office 365 získaných pomocí předplatného sady Office 365.. Před instalací tohoto produktu budete muset odinstalovat všechny aplikace sady Office 365 v zařízení. Aplikace Office 365 používají technologii která není kompatibilní se softwarovým programem Office získaným prostřednictvím Volume Licensing.
  • Viz systémové požadavky Office.
Outlook Regular.png
MS-Project-150x150.thumbnail.png

Project Online, Nonprofit Cloud Subscription

Popis: 

Oprávněné neziskové organizace, veřejné knihovny a registrovaní poskytovatelé sociálních služeb mohou prostřednictvím TechSoup Česká republika získat zvýhodněné předplatné Project Online.

Chcete-li začít, klikněte na možnost ZÍSKAT TUTO NABÍDKU.


Abyste se mohli zaregistrovat k této nabídce, nemusíte nic přidávat do žádosti na portálu TechSoup ani procházet procesem objednávky u TechSoup.

Co je Project Online?

Project Online usnadňuje týmovou komunikaci a spolupráci.

Projektový management

Microsoft Project & Portfolio Management vám pomůže rychle začít a snadno realizovat projekty. Vestavěné šablony, známé nástroje pro plánování a přístup přes různá zařízení pomáhají projektovým manažerům a týmům zůstat produktivní.

Řízení portfolia

Vyhodnoťte a optimalizujte své portfolio projektů tak, aby bylo možné stanovovat priority a dosáhnout plánovaných výsledků. Bezproblémová integrace s Power BI umožňuje pokročilé analýzy. Vestavěné přehledy udržují všechny v obraze.

Řízení zdrojů

Mějte přehled využití zdrojů a spolupracujte pomocí integrovaných nástrojů. Díky zjednodušenému řízení úkolů a času mohou týmy zadávat aktualizace odkudkoliv a vedení může mít lepší přehled.

Informace o snížených neziskových cenách a o předplatném naleznete na kartě Možnosti předplatného.

Co mojí organizaci přinese používání Project Online?

  • Členové týmu mohou aktualizovat stav úkolu z libovolného zařízení
  • Předložit časové plány pro zachycení projektového a neprojektového času pro mzdy, fakturaci a další obchodní účty

Kolik Project Online stojí?

V závislosti na vašich potřebách jsou k dispozici různé tarify předplatného. Ceny a informace o předplatném naleznete v tabulce Možnosti předplatného níže.

Jak mohu získat podporu pro Project Online?

Pokud potřebujete pomoc s cloudovými řešeními společnosti Microsoft, která jste obdrželi prostřednictvím TechSoup, dejte nám vědět.

Možnosti předplatného

Project Online Essentials - Spolupráce projektového týmu v cloudu, prostřednictvím webového prohlížeče nebo mobilu

[2,40 EUR] / uživatel / měsíc
  • Členové týmu mohou aktualizovat stav úlohy z libovolného zařízení
  • Odeslání časového rozvrhu pro zachycení projektového a neprojektového času pro mzdy, fakturaci a další obchodní účty
  • Členové týmu mohou sdílet dokumenty a komunikovat o projektech
  • Neobsahuje Office desktop aplikace
Project Online Professional - Projektový management v cloudu prostřednictvím desktopového klienta a webového prohlížeče.

[10,10 EUR] / uživatel / měsíc
  • Plně nainstalovaná, aktuální aplikace pro stolní počítače
  • Jedna licence pokrývá až 5 PC na uživatele
  • Členové týmu mohou aktualizovat úkoly z libovolného zařízení
  • Odeslání časového rozvrhu pro zachycení projektového a neprojektového času pro mzdy, fakturaci a další obchodní účty
  • Členové týmu mohou sdílet dokumenty a komunikovat o projektech
  • Plánujte projekty se známými nástroji pro plánování, jako jsou Ganttovy diagramy a vestavěné přizpůsobitelné šablony, abyste mohli začít
  • Sledujte a monitorujte zdraví projektu, včetně všeho, co je od burndown grafů až po finanční
  • Uložte své projekty do cloudu pro snadný přístup přes zařízení a bezproblémovou spolupráci s vaším týmem
  • Přiřaďte zdroje projektovým úkolům a požadavkům a blokujte prostředky
Project Online Premium - Kompletní řešení pro správu projektů a portfolia.

[18,60 EUR] / uživatel / měsíc
  • Plně nainstalovaná, aktuální aplikace pro stolní počítače
  • Jedna licence pokrývá až 5 PC na uživatele
  • Členové týmu mohou aktualizovat úkoly z libovolného zařízení
  • Odeslání časového rozvrhu pro zachycení projektového a neprojektového času stráveného pro mzdy, fakturaci a další obchodní účty
  • Členové týmu mohou sdílet dokumenty a komunikovat o projektech
  • Plánujte projekty se známými nástroji pro plánování, jako jsou Ganttovy diagramy a vestavěné přizpůsobitelné šablony, abyste mohli začít
  • Sledujte a monitorujte zdraví projektu, včetně všeho, co je od burndown grafů až po finanční
  • Uložte své projekty do cloudu pro snadný přístup přes různá zařízení a bezproblémovou spolupráci s vaším týmem
  • Přiřaďte zdroje projektovým úkolům a požadavkům a blokujte prostředky
  • Správa poptávky zachycením a hodnocením projektových nápadů odkudkoli v organizaci prostřednictvím standardizovaného procesu
  • Využívejte pokročilé analýzy pro výběr návrhů projektů, které nejlépe odpovídají strategickým cílům a jménu
  • Zajistit optimální rozdělení zdrojů napříč projekty
  • Využijte přehledy portfolia, abyste získali přehled o jeho výkonnosti
MS-Project-150x150.thumbnail.png
Office-365-150x150.png

Office 365 Nonprofit

Popis: 

Oprávněné neziskové organizace, veřejné knihovny a registrovaní poskytovatelé sociálních služeb mohou prostřednictvím TechSoup Česká republika získat zvýhodněné předplatné služeb Office 365.

Chcete-li začít, klikněte na možnost ZÍSKAT TUTO NABÍDKU.


Abyste se mohli zaregistrovat k této nabídce, nemusíte nic přidávat do žádosti na portálu TechSoup ani procházet procesem objednávky u TechSoup.

Co je Office 365?

Office 365 poskytuje vám a vašim zaměstnancům

  • Nejnovější desktopové aplikace pro PC a Mac a aplikace pro mobilní zařízení (neplatí pro bezplatné plány)
  • Přístup ke cloudovým aplikacím Office
  • Přístup k vašim dokumentům odkudkoliv pomocí OneDrive for Business
  • Přístup k e-mailům a kalendářům přes Exchange Online
  • Instant messaging, webové konference a videokonference prostřednictvím Skype for Business
  • Více podle plánu předplatného

Informace o snížených neziskových cenách a o předplatném naleznete na kartě Možnosti předplatného.

Co mojí organizaci přinese používání Office 365?

Informace o aplikacích Office Web Apps, hostovaných e-mailech, sdílení dokumentů a dalších výhodách poskytovaných službou Office 365 v tomto článku TechSoup: Co potřebujete vědět o službě Microsoft Office 365 Nonprofit (anglicky).

Porovnání desktopového Office 2019 s cloudovým Office 365 najdete v tomto článku: Cloudové služby pro neziskovky: zdarma, nebo za předplatné?

Můžete si také stáhnout bezplatnou e-knihu sady Office 365, abyste se dozvěděli více o tom, jak mohou neziskové organizace využívat cloudové služby.

Kolik Office 365 stojí?

V závislosti na vašich potřebách jsou k dispozici jak darované, tak zlevněné plány. Informace o diskontovaných neziskových cenách a informace o předplatném naleznete na kartě Možnosti předplatného.

Jaké jsou systémové požadavky na Office 365?

Viz Systémové požadavky společnosti Microsoft na stránkách Office. Požadavky jsou uvedeny pod "Plány Office 365 pro firmy, vzdělávací organizace a státní správu".

Jak mohu získat podporu pro Office 365?

Pokud potřebujete pomoc s cloudovými řešeními společnosti Microsoft, která jste obdrželi prostřednictvím TechSoup, dejte nám vědět.

Možnosti předplatného

Office 365 Nonprofit Business Essentials

[0,00 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro malé a střední neziskové organizace s až 300 uživateli, kteří nepotřebují desktopové aplikace Office
  • Poskytuje cloudový přístup k aplikacím sady Office, e-mailu, chatu, HD videokonferenci a ukládání a sdílení osobních souborů (1 TB)
  • Neobsahuje desktopové aplikace Office
Office 365 Nonprofit Business Premium

[2,50 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro malé a střední neziskové organizace s až 300 uživateli, kteří potřebují desktopové aplikace Office
  • Obsahuje desktopové aplikace Office pro PC a Mac s aplikacemi pro tablety a telefony
  • Zahrnuje všechny možnosti Business Essentials plus možnosti spolupráce a další služby
Office 365 Nonprofit E1

[0,00 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro velké neziskové organizace s více než 300 uživateli, kteří nepotřebují desktopové aplikace Office
  • Poskytuje cloudový přístup k aplikacím sady Office pomocí e-mailu, rychlých zpráv, videokonferencí s vysokým rozlišením a ukládání a sdílení osobních souborů s kapacitou 1 TB
  • Neobsahuje desktopové aplikace Office
Office 365 Nonprofit E3

[4,40 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro velké neziskové organizace s více než 300 uživateli, kteří potřebují desktopové aplikace sady Office
  • Obsahuje desktopové aplikace Office pro PC a Mac s aplikacemi pro tablety a telefony
  • Zahrnuje všechny funkce plánu E1 plus ochranu dat a další služby
Office 365 Nonprofit E5

[15,20 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro velké neziskové organizace s více než 300 uživateli, kteří potřebují desktopové aplikace sady Office
  • Obsahuje desktopové aplikace Office pro PC a Mac s aplikacemi pro tablety a telefony
  • Zahrnuje všechny funkce plánu E3 plus pokročilé zabezpečení a další služby.
Office-365-150x150.png
MS365-150x150.thumbnail.png

Microsoft 365 Nonprofit

Popis: 

Oprávněné neziskové organizace, veřejné knihovny a registrovaní poskytovatelé sociálních služeb mohou prostřednictvím TechSoup Česká republika získat zvýhodněné předplatné služby Microsoft 365.

Chcete-li začít, klikněte na možnost ZÍSKAT TUTO NABÍDKU.


Abyste se mohli zaregistrovat k této nabídce, nemusíte nic přidávat do žádosti na portálu TechSoup ani procházet procesem objednávky u TechSoup.

Co je Microsoft 365?

Služba Microsoft 365 poskytuje vám a vašim zaměstnancům v jediném předplatném služby Office 365, Windows 10, Enterprise Mobility + Security a další.

  • Nástroje obchodní produktivity a spolupráce (nejsou součástí některých předplatných)
    • Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher a Access
    • Exchange, OneDrive, Skype pro firmy, Microsoft Teams
    • aplikace SharePoint Business z Office, jako například rezervace a Outlook Customer Manager
  • Enterprise Mobility + Security
    • Aplikační ochrana pro mobilní aplikace Office
    • Správa zařízení pro Windows 10
    • Konzistentní konfigurace zabezpečení všech zařízení
    • Ochrana firemních dat napříč zařízeními
    • Windows Defender
  • Zjednodušené nasazení a uživatelské nastavení
    • Jednotná administrátorská konzole pro nastavení a správu uživatelů a zařízení
    • Zjednodušené instalace PC s Windows AutoPilot
    • Automatická instalace aplikací Office na PC s Windows 10 - neustále aktuální Office a Windows 10

Co mojí organizaci přinese používání Microsoft 365?

  • Dosáhněte více díky lepšímu propojení zaměstnanců a partnerů
  • Pracujte odkudkoli, na jakémkoliv zařízení
  • Ochraňte svá firemní data napříč zařízeními se stále aktuálním zabezpečením
  • Zjednodušte nastavení a správu zařízení a služeb zaměstnanců pomocí jediné IT konzole

Kolik Microsoft 365 stojí?

Informace o snížených neziskových cenách a o předplatném naleznete na kartě Možnosti předplatného.

Ceny jsou uvedeny v EUR bez DPH. Cena na faktuře v Kč bude vypočtena v okamžiku podání objednávky podle aktuálního kurzu.

Jaké jsou systémové požadavky pro Microsoft 365?

Viz specifikace systému Windows 10 a požadavky na systém.

Informace o předplatných, které zahrnují aplikace sady Office, naleznete v tématu Systémové požadavky společnosti Microsoft na stránce Office. Požadavky jsou uvedeny pod "Plány Office 365 pro firmy, vzdělávací organizace a státní správu".

Jak mohu získat podporu pro Microsoft 365?

Pokud potřebujete pomoc s cloudovými řešeními společnosti Microsoft, která jste obdrželi prostřednictvím TechSoup, obraťte se na nás.

Možnosti předplatného

Microsoft 365 Nonprofit Business

zdarma pro prvních 10 licencí, další uživatelé

[4,20 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro malé a střední neziskové organizace s až 300 uživateli, kteří potřebují desktopové aplikace Windows a Office
  • Windows 10 Pro s doplňkem Windows 10 Business
  • Obsahuje desktopové aplikace Office pro PC a Mac s aplikacemi pro tablety a telefony
  • Obsahuje zjednodušenou konzoli pro správu nastavení zásad zařízení a dat
  • Poskytuje cloudový přístup k aplikacím Office, e-mailu, chatu, HD videokonferenci, ukládání a sdílení osobních souborů (1 TB), funkcím zabezpečení a dalším
  • Infografika: Microsoft 365 Business Licensing
Microsoft 365 Nonprofit F1

[2,10 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro neziskové organizace jakékoliv velikosti s "pracovníky první linie" nebo dobrovolníky, kteří nepotřebují desktopové aplikace Office
  • Windows 10 Enterprise v ceně
  • Poskytuje cloudový přístup k aplikacím Office, e-mailu, chatu, HD videokonferenci, ukládání a sdílení osobních souborů (1 TB), funkcím zabezpečení a dalším
  • Poskytuje Azure Active Directory Premium P1, Azure Information Protection Premium P1, Microsoft Advanced Threat Analytics a Microsoft Intune
  • Neobsahuje desktopové aplikace sady Office
  • Infografika: Microsoft 365 Licensing w/ F1
Microsoft 365 Nonprofit E3

[7,90 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro neziskové organizace s více než 300 uživateli, kteří potřebují systém Windows, desktopové aplikace sady Office a zabezpečení na podnikové úrovni
  • Windows 10 Enterprise v ceně
  • Obsahuje desktopové aplikace Office pro PC a Mac s aplikacemi pro tablety a telefony
  • Poskytuje cloudový přístup k aplikacím Office, e-mailu, chatu, HD videokonferenci, ukládání a sdílení osobních souborů (1 TB), funkcím zabezpečení a dalšímu
  • Poskytuje Azure Active Directory Premium P1, Azure Information Protection Premium P1, Microsoft Advanced Threat Analytics a Microsoft Intune
  • Infografika: Microsoft 365 E3 Licensing
Microsoft 365 Nonprofit E5

[22,60 EUR] / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro neziskové organizace s více než 300 uživateli, kteří potřebují systém Windows, desktopové aplikace sady Office a zabezpečení na podnikové úrovni
  • Windows 10 Enterprise v ceně
  • Obsahuje desktopové aplikace Office pro PC a Mac s aplikacemi pro tablety a telefony
  • Poskytuje cloudový přístup k aplikacím Office, e-mailu, chatu, HD videokonferenci, ukládání a sdílení osobních souborů (1 TB), funkcím zabezpečení a dalšímu
  • Poskytuje Azure Active Directory Premium P1 a P2, Azure Information Protection Premium P1 a P2, Microsoft Advanced Threat Analytics, Microsoft Cloud App Security, Windows Defender Advanced Threat Protection, rozšířená ochrana proti hrozbám Office 365 P1 a P2, Azure Advanced Threat Protection, Microsoft Intune, a jiné pokročilé nástroje
  • Infografika: Microsoft 365 E3 vs E5

Microsoft 365 Enterprise (F1 / E3 / E5)

MS365-150x150.thumbnail.png
mobility-150x150.png

Enterprise Mobility and Security Nonprofit

Popis: 

Oprávněné neziskové organizace, veřejné knihovny a registrovaní poskytovatelé sociálních služeb mohou prostřednictvím TechSoup Česká republika získat zvýhodněné předplatné do služby Enterprise Mobility + Security.

Chcete-li začít, klikněte na možnost ZÍSKAT TUTO NABÍDKU.


Abyste se mohli zaregistrovat k této nabídce, nemusíte nic přidávat do žádosti na portálu TechSoup ani procházet procesem objednávky u TechSoup.

Co je Enterprise Mobility + Security?

Enterprise Mobility + Security je cloudová služba pro správu identit a zabezpečení, která pomáhá spravovat a chránit uživatele, zařízení, aplikace a data vaší organizace. Rozsah zahrnutých nástrojů závisí na zvoleném předplatném.

Jak může moje organizace těžit z používání Enterprise Mobility + Security?

Pomocí Enterprise Mobility + Security můžete:

  • Zjednodušit správu aplikací a zařízení pro své zaměstnance a dobrovolníky,
  • Chránit data své organizace na všechn telefonech, tabletech a počítačích.

Kolik Enterprise Mobility + Security stojí?

Slevy pro neziskové organizace a informace o předplatném naleznete v oddílu Možnosti předplatného.

Ceny jsou uvedeny v EUR bez DPH. Skutečně fakturovaná cena bude vypočtena v okamžiku podání objednávky podle aktuálního kurzu.

Jak mohu získat podporu pro službu Enterprise Mobility + Security?

Pokud potřebujete pomoc s cloudovými řešeními společnosti Microsoft, která jste obdrželi prostřednictvím TechSoup, obraťte se na nás.

Možnosti předplatného

Enterprise Mobility + Security Nonprofit E3
1,90 € / uživatel / měsíc
  • Nejvhodnější pro neziskové organizace, které potřebují podnikové řešení pro zabezpečení a správu uživatelů pro přístup k datům organizace z různých zařízení
  • Poskytuje službu Azure Active Directory Premium P1, Azure Information Protection Premium P1, Microsoft Advanced Threat Analytics a Microsoft Intune
Enterprise Mobility + Security Nonprofit E5

3,10 € / uživatel/ měsíc
  • Nejvhodnější pro neziskové organizace, které potřebují podnikové řešení pro zabezpečení a správu s pokročilými funkcemi pro uživatele a přístup na data organizace z různých zařízení
  • Poskytuje Azure Active Directory Premium P2, Azure Information Protection Premium P2, Microsoft Advanced Threat Analytics, Microsoft Intune, Cloud App Security a Azure Advanced Threat Protection
mobility-150x150.png
office_logo.png

Office Standard

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Office Standard je integrovanou sbírkou programů a služeb určených ke spolupráci a optimalizaci práce s informacemi.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Žádejte vždy o jednu licenci pro každé zařízení, na kterém budete produkt instalovat. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Aplikace v sadě Office můžete používat k:

  • vytváření, sdílení a úpravě dokumentů s kolegy na jiných místech
  • sledování a vyznačení datových trendů
  • přenosu dokumentů a "live" prezentaci dalším kolegům prostřednictvím vašich webových prohlížečů
  • konsolidaci komunikačních služeb pro snížení nákladů

Obsažené aplikace

Verze Standard obsahuje následující aplikace:

  • Excel je tabulkový procesor s možností analýzy dat a řadou vizualizačních nástrojů.
  • OneNote je aplikace pro psaní poznámek, která umožňuje snadné sdílení různých typů obsahu mezi členy týmu.
  • Outlook integruje email, kalendář, kontakty a úkoly.
  • PowerPoint je prezentační grafický program s funkcemi pro textové efekty, zvuky a animace.
  • Publisher je program, který umožňuje i uživatelům se základními grafickými dovednosti vytvořit širokou škálu publikací, letáků a dalších materiálů.
  • Word je plně vybavený program pro zpracování textu.

Hlavní funkce

  • Pás karet: Uživatelské rozhraní aplikací Office spojuje v jednotném designu nejoblíbenější formátovací a výtvarné nástroje a stává se tak uživatelsky přívětivějším.
  • Přístup přes webové a mobilní rozhraní: S on-line aplikacemi Office Web Apps mohou uživatelé na různých místech vytvářet a upravovat stejný soubor ve stejný čas. Je možné využít jakýkoliv webový prohlížeč nebo mobilní zařízení běžící na iOS, Androidu nebo Windows.
  • Cloudové úložiště: Aplikace Office je možné integrovat s OneDrive, OneDrive pro Business a SharePointem, díky čemuž můžete přistupovat ke svým souborům z různých zařízení.
  • Podpora více formátů: Většina aplikací Office, včetně Word a Excel, umí uložit nebo exportovat soubory do formátu PDF nebo XPS, aniž by bylo nutné stáhnout a instalovat přídavné prvky.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office může Vaše organizace volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

Requirements: 

Požadavky na systém

  • Office 2016 není kompatibilní s aplikacemi Office 365: Tento softwarový licenční software nelze instalovat ve stejném zařízení jako kteroukoliv z aplikací Office 365 získaných pomocí předplatného sady Office 365. Před instalací tohoto produktu budete muset odinstalovat všechny aplikace sady Office 365 v zařízení. Aplikace Office 365 používají click-to-run technologii, která není kompatibilní se softwarovým programem Office získaným prostřednictvím multi licencování.
  • Office 2019 využívá stejnou instalační technologii, takže už je s aplikacemi Office 365 kompatibilní. Postup instalace Office pomocí click-to-run je popsán zde: Instalace pomocí Office Deployment Tool.
  • Více viz Požadavky na systém Office.
office_logo.png
visio_pro.png

Visio Standard

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Visio Standard je software pro tvorbu nákresů a diagramů. Uživatelé si vybrat šablonu, přetáhněte obrazce do výkresu, připojte tvary, a přidat text v případě potřeby.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Můžete vytvářet vývojové diagramy, organizační diagramy, navrhnout si rozložení kanceláře a mnoho dalšího.

Hlavní funkce

  • Šablony: Visio obsahuje šablony pro vytváření:
    1. schémat (organizační schémata, procesní diagramy či marketingové tabulky)
    2. plánů projektu (kalendáře, časové osy, a Ganttovy diagramy)
    3. map (směrové a zeměpisné mapy)
    4. diagramů příčiny a následku
    5. blokových diagramů
    6. základních síťových diagramů
    7. rozložení nábytku ve Vaší kanceláři i jinde
  • Témata a styly: Jediným kliknutím lze změnit barvy, písmo a další efekty v celém diagramu. Každý styl má několik variant. Kromě toho můžete styly použít také na jednotlivé obrazce pro jejich vyniknutí.
  • Komentáře a konverzace: Komentáře uživatelů jsou v panelu komentářů řazeny do jednotlivých vláken.
  • Cloudové úložiště: Přednastavené umístění pro uložení vytvořených diagramů je OneDrive daného uživatele.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office můžete volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

visio_pro.png
project server.png

Project

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Project je software pro řízení projektů. Umožňuje manažerům řídit projektové činnosti, plány a finance. Tuto verzi aplikace Project nelze připojit k serveru Project Server a integrovat s Microsoft Enterprise Project Management (EPM) řešení. Organizace, které potřebují tyto funkce musí použít verzi Project Professional.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Pokud rozumíte konceptům projektového řízení, můžete použít aplikaci Project k plánování jednotlivých činností, k alokaci zdrojů, sledování pokroku a dále sdílet informace o projektu. Project může být použit pro velké i malé projekty.

Hlavní funkce

  • Automatické nebo manuální plánování: >Plánovač projektu může předpovědět datum úkolu na základě faktorů jako jsou závislosti, trvání a omezení. Pokud nejsou nastaveny automatické výpočty, uživatelsky řízené plánování umožňuje kompletní řízení plánování daného projektu, přepis automatického plánovače stejně jako umožňuje vynechat pole v nejistých případech při plánování.
  • Týmový plánovač: >Týmový plánovač umožňuje uživatelům snadno přetáhnout zdroje do interaktivního zobrazení dostupných zdrojů a zjednodušit tak celkový přehled zdrojů. Uživatelé mohou rychle odhalit nepřiřazené či neplánované činnosti stejně jako hrozící přetížení zdrojů.
  • Zobrazení časové osa: >Graficky znázorněná časová osa projektu může být sdílena s ostatními prostřednictvím e-mailu nebo vložena do prezentací při zachování jejího formátování.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office můžete volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

project server.png
access.jpg

Access

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Access je relační databázový systém, který pomáhá IT pracovníkům sledovat a reportovat data.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Pokud máte zkušenosti s databázemi, můžete aplikaci Access využít k:

  • udržování databáze informací o členech, dárcích a dalších kontaktech
  • převodu dat do reportů a formulářů
  • automatizaci zpracování dat bez nutnosti psaní kódu

Hlavní funkce

  • Šablony: Access obsahuje předpřipravená řešení, která můžete měnit a přizpůsobovat Vašim potřebám.
  • Formuláře a reporty: Na základě informací z Vašich databází můžete navrhnout a vytvořit profesionální formuláře a reporty.
  • Rozšíření nástroje: Nástroje Expression Builder a Macro Designer Vám umožňují přidávat automatizaci a složité výrazy bez nutnosti psaní kódu.
  • Webový přístup: Při napojení na SharePoint Server můžete své databáze psát on-line a přistupovat k nim, prohlížet a upravovat je z webu. Také uživatelé bez aplikace Access mohou otevřít webové formuláře a reporty ve webovém prohlížeči a automaticky synchronizovat provedené změny.
  • Import dat: Access umí připojit a importovat data z externích zdrojů - jiné databáze aplikace Access, excelové tabulky, zdroje ODBC či SQL Server databáze.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office může Vaše organizace volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

access.jpg

TechSoup v číslech - jak už jsme pomohli?

4 375

registrovaných neziskovek

426 miliónů Kč

hodnota zprostředkovaných produktů

48 883

zprostředkovaných licencí a hardwaru