Office and productivity

logo-asana-60px.png

Asana Premium or Business - Roční členství - přístup ke slevě

Popis: 

Asana je online software pro řízení práce, který týmům pomáhá koordinovat a spravovat práci. Asana Premium je pro týmy. Asana Business je pro organizace, které chtějí monitorovat, spravovat a standardizovat práci napříč všemi svými týmy. Díky mobilní a webové aplikaci od Asana můžou lidé spolupracovat, ať se nacházejí kdekoliv.

Tato nabídka poskytuje 50% slevu na roční předplatné buď Asana Premium, nebo Asana Business pro jeden tým. Poté, co podáte tuto žádost přes TechSoup Česká republika, zaplatíte také přímo Asana předplatné. Tento produkt potřebujete od Techsoup Česká republika vyžádat pouze jednou ročně.

Výhody pro organizace

Asana můžete využít k tomu, abyste

  • Každému jasně stanovili odpovědnosti a další kroky
  • Věděli, jak vaše práce postupuje, bez nutnosti sledování
  • Postupně rostli, zajistili všem přístup ke správným informacím a měli kontrolu nad tím, kdo má k čemu přístup
  • Vytvářeli opakovatelné procesy pro opakující se práci

Hlavní schopnosti

  • Vícero pohledů: Můžete zobrazit projekty jako seznamy, tabulky, kalendáře nebo harmonogramy. Pomocí úkolů s termíny, pověřenými osobami a popisy zajistíte, že každý zaměstnanec ví, kdo a kdy má co dělat.
  • Vlastní pole: Přidáním polí k jakémukoliv projektu můžete sledovat přesně to, na čem v projektu nejvíce záleží.
  • Šablony: Můžete přidat nové projekty použitím šablon s vlastními poli, která vám pomůžou sledovat potřebné informace.
  • Pokročilé vyhledávání: Můžete si přizpůsobit vyhledávací filtry a vytvořit a uložit vlastní zobrazení napříč projekty, pověřenými osobami, termíny ad.
  • Závislosti: Můžete spravovat komplexní pracovní postupy tak, že je označíte jako čekající na jiný pracovní postup, abyste věděli, kdy se na nich bude moct začít pracovat.
  • Správa dat: Můžete spravovat, co sdílíte, aby měli správní lidé přístup ke správným informacím. Můžete vytvářet projekty s možností přidávat pouze komentáře, abyste zabránili nechtěným úpravám.

Podívejte se na porovnání funkcí Premium a Business produktů v ceníku Asana.

Podpora

Uživatelé Asana Premium a Asana Business mají přístup ke vzdělávacím zdrojům a zdrojům z oblasti přijímání nových zaměstnanců a získají prioritní podporu, když kontaktují podporu Asana.

Vybírejte pečlivě

Administrativní poplatek za tento produkt je nevratný a produkt nelze vyměnit.

Obdržení tohoto produktu

Když TechSoup Česká republika schválí Vaši žádost o dar, pošleme na e-mailovou adresu vaší organizace zprávu s instrukcemi pro získání a aktivaci tohoto produktu.

Systémové požadavky

Webový prohlížeč a internetové připojení

Zvýhodněné sazby

Tato nabídka poskytuje přístup k 50% slevě na jednoroční předplatné Asana Premium nebo Asana Business pro jeden tým při současných sazbách Asana. Poté, co si požádáte o tuto nabídku a zaplatíte TechSoup Česká republika správní poplatek, zaplatíte také přímo Asana za svůj zvolený plán.

Pro každý plán je minimální počet uživatelů 2 a maximální počet uživatelů 1 000. Uživatele můžete přidat později podle potřeby. Dále budete získávat slevy na uživatele, které přidáte, až do maximálního počtu 1 000.

Je požadovaná servisní smlouva

Musíte souhlasit s jednoroční servisní smlouvou s Asana.

Existující odběratelé

Pokud již máte bezplatný zkušební účet Asana nebo placený účet, můžete prostřednictvím této nabídky své předplatné aktualizovat nebo obnovit. Můžete se rozhodnout upgradovat všechny členy svého pracoviště nebo organizace nebo pouze členy jednoho z vašich týmů.

Pokračující služby po jednom roce

Své předplatné si můžete obnovit požádáním o další produkt přes TechSoup Česká republika každý rok před vypršením předplatného.

Náhled na Asana

Asana na své webové stránce nabízí zkoušku zdarma.

Je vyžadována kreditní karta nebo PayPal účet

K platbě za zvýhodněné sazby na webové stránce Asana je potřebná kreditní karta nebo PayPal účet.

logo-asana-60px.png
Outlook Regular.png

Outlook (Discounted)

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Outlook integruje e-mail, kalendář, kontakty, úkoly, hlasové zprávy, fax a RSS kanály.

Tato nabídka zahrnuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Pro konkrétní podrobnosti o licencích viz Podmínky licencovaní většího množství produktů.

Které verze tohoto softwaru jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Můžete zjistit, která verze je aktuální na stránce Aktuální verze produktů společnosti Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v libovolném jazyce, který je k dispozici.

Přínosy pro organizaci

Pomocí aplikace Outlook lze

  • Sdílet svůj kalendář a plánovat schůzky s ostatními uživateli ve vaší organizaci
  • Snížit čas strávený hledáním e-mailů, příloh, schůzek a kontaktů pomocí funkce vyhledávání, filtru a kontextové funkce
  • Zobrazit aktualizace profilů Vašich kontaktů na sociálních sítích

Hlavní funkce

  • Můžete kombinovat více e-mailových účtů, kalendářů a adresářů a spravovat je v jediném okně.
  • Tato zobrazení umožňují kategorizaci: více zpráv do jedné konverzace nebo zobrazit více sdílených kalendářů z aplikace Outlook, Outlook.com, nebo jiných zdrojů v kombinovaném horizontální zobrazení.
  • Aplikace Outlook umí shromažďovat informace o Vašich kontaktech z jejich profilů na sociálních sítích a připojit je do Vašich sociálních kruhů.

Některé funkce jsou k dispozici pouze pokud je aplikace Outlook používána společně s Exchange Serverem, který je třeba získat zvlášť.

Důležité informace k multilicencím

V sadách a aplikacích Office můžete zvolit dva typy licenčních klíčů pro aktivaci produktu: licenční klíč KMS (Key Management Service) nebo klíč pro násobné aktivace (MAK). Na webu Microsoft Volume Licensing získáte oba tyto klíče.

Společnost Microsoft také nabízí pokyny jak používat klíč MAK nebo KMS k aktivaci sady Office.

Získání tohoto produktu

Instalace tohoto produktu vyžaduje stažení z Centra služeb Microsoft Volume Licensing Service (VLSC) a zadání licenčního klíče. Můžete stáhnout libovolnou dostupnou verzi, nebo jazykovou mutaci pro váš produkt.

Licenční klíč umožňuje instalaci produktu na tolik počítačů, na kolik jste získali licence. Množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od společnosti TechSoup po vyžádání tohoto produktu.

Očekávejte dva emaily:

  1. Až bude vaše žádost schválena, společnost TechSoup vám pošle zprávu na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste požádali, a poskytne vám informace o tom, jak používat VLSC, jakmile společnost Microsoft přijme vaši licenční smlouvu. Ujistěte se, že e-mailová adresa ve vašich informacích o organizaci je aktuální prostřednictvím návštěvy vašeho účtu.
  2. Společnost Microsoft pošle e-mail, který uvítá vaši organizaci do VLSC. Tento e-mail bude znamenat, že společnost Microsoft přijala Vaší licenční smlouvu. Po obdržení tohoto e-mailu budete moci postupovat podle kroků v prvním e-mailu, který jste obdrželi od TechSoup, abyste získali váš produkt prostřednictvím VLSC.

Softwarová záruka

Pod Program Software Assurance, máte právo nainstalovat jakoukoli novou verzi produktů, na které se vztahuje smlouva, během doby její platnosti.

Requirements: 

Systémové požadavky

  • Není kompatibilní s aplikacemi Office 365: Tento licenční software nelze instalovat ve stejném zařízení jako kteroukoliv z aplikací Office 365 získaných pomocí předplatného sady Office 365.. Před instalací tohoto produktu budete muset odinstalovat všechny aplikace sady Office 365 v zařízení. Aplikace Office 365 používají technologii která není kompatibilní se softwarovým programem Office získaným prostřednictvím Volume Licensing.
  • Viz systémové požadavky Office.
Outlook Regular.png
office_logo.png

Office Standard

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozorňujeme, že balíčky ani jednotlivé aplikace Office 2019, včetně Visio a Projectu, již nelze stahovat přímo prostřednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhněte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktů Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný způsob instalace nevyhovoval, můžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostřednictvím vzdáleného přístupu.

Office Standard je integrovanou sbírkou programů a služeb určených ke spolupráci a optimalizaci práce s informacemi.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Žádejte vždy o jednu licenci pro každé zařízení, na kterém budete produkt instalovat. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Aplikace v sadě Office můžete používat k:

  • vytváření, sdílení a úpravě dokumentů s kolegy na jiných místech
  • sledování a vyznačení datových trendů
  • přenosu dokumentů a "live" prezentaci dalším kolegům prostřednictvím vašich webových prohlížečů
  • konsolidaci komunikačních služeb pro snížení nákladů

Obsažené aplikace

Verze Standard obsahuje následující aplikace:

  • Excel je tabulkový procesor s možností analýzy dat a řadou vizualizačních nástrojů.
  • OneNote je aplikace pro psaní poznámek, která umožňuje snadné sdílení různých typů obsahu mezi členy týmu.
  • Outlook integruje email, kalendář, kontakty a úkoly.
  • PowerPoint je prezentační grafický program s funkcemi pro textové efekty, zvuky a animace.
  • Publisher je program, který umožňuje i uživatelům se základními grafickými dovednosti vytvořit širokou škálu publikací, letáků a dalších materiálů.
  • Word je plně vybavený program pro zpracování textu.

Hlavní funkce

  • Pás karet: Uživatelské rozhraní aplikací Office spojuje v jednotném designu nejoblíbenější formátovací a výtvarné nástroje a stává se tak uživatelsky přívětivějším.
  • Přístup přes webové a mobilní rozhraní: S on-line aplikacemi Office Web Apps mohou uživatelé na různých místech vytvářet a upravovat stejný soubor ve stejný čas. Je možné využít jakýkoliv webový prohlížeč nebo mobilní zařízení běžící na iOS, Androidu nebo Windows.
  • Cloudové úložiště: Aplikace Office je možné integrovat s OneDrive, OneDrive pro Business a SharePointem, díky čemuž můžete přistupovat ke svým souborům z různých zařízení.
  • Podpora více formátů: Většina aplikací Office, včetně Word a Excel, umí uložit nebo exportovat soubory do formátu PDF nebo XPS, aniž by bylo nutné stáhnout a instalovat přídavné prvky.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office může Vaše organizace volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

Requirements: 

Požadavky na systém

  • Office 2016 není kompatibilní s aplikacemi Office 365: Tento softwarový licenční software nelze instalovat ve stejném zařízení jako kteroukoliv z aplikací Office 365 získaných pomocí předplatného sady Office 365. Před instalací tohoto produktu budete muset odinstalovat všechny aplikace sady Office 365 v zařízení. Aplikace Office 365 používají click-to-run technologii, která není kompatibilní se softwarovým programem Office získaným prostřednictvím multi licencování.
  • Office 2019 využívá stejnou instalační technologii, takže už je s aplikacemi Office 365 kompatibilní. Postup instalace Office pomocí click-to-run je popsán zde: Instalace pomocí Office Deployment Tool.
  • Více viz Požadavky na systém Office.
office_logo.png
visio_pro.png

Visio Standard

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Visio Standard je software pro tvorbu nákresů a diagramů. Uživatelé si vybrat šablonu, přetáhněte obrazce do výkresu, připojte tvary, a přidat text v případě potřeby.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Můžete vytvářet vývojové diagramy, organizační diagramy, navrhnout si rozložení kanceláře a mnoho dalšího.

Hlavní funkce

  • Šablony: Visio obsahuje šablony pro vytváření:
    1. schémat (organizační schémata, procesní diagramy či marketingové tabulky)
    2. plánů projektu (kalendáře, časové osy, a Ganttovy diagramy)
    3. map (směrové a zeměpisné mapy)
    4. diagramů příčiny a následku
    5. blokových diagramů
    6. základních síťových diagramů
    7. rozložení nábytku ve Vaší kanceláři i jinde
  • Témata a styly: Jediným kliknutím lze změnit barvy, písmo a další efekty v celém diagramu. Každý styl má několik variant. Kromě toho můžete styly použít také na jednotlivé obrazce pro jejich vyniknutí.
  • Komentáře a konverzace: Komentáře uživatelů jsou v panelu komentářů řazeny do jednotlivých vláken.
  • Cloudové úložiště: Přednastavené umístění pro uložení vytvořených diagramů je OneDrive daného uživatele.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office můžete volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

visio_pro.png
office_logo.png

Office for Mac

Popis: 

Office for Mac Standard Edition je sada produktů Microsoft Office pro počítače Mac. Office for Mac je plně kompatibilní s Office pro Windows a kompatibilní také s předchozími verzemi sady Office pro obě platformy.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Žádejte vždy o jednu licenci pro každý počítač, na kterém budete operační systém instalovat. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Které verze tohoto softwaru jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Sada Office for Mac:

  • Zvyšuje produktivitu skrze umožnění uživatelům Mac sdílet dokumenty s uživateli systému Windows bez konverze nebo překladu
  • Umožňuje spolupráci v rámci aplikace Outlook při posílání e-mailů a plánování v organizaci používající Windows i Mac.

Obsažené aplikace

Verze Standard obsahuje následující aplikace:

  • Excel, tabulkový procesor
  • Outlook, integruje email, kalendář, kontakty a úkoly
  • PowerPoint, prezentační program
  • Word, plně vybavený textový procesor
  • Lync pro Mac, je komunikační klient, který pracuje ve spojení s Lync Server, Skype for Business Server, nebo Skype for Business Online

Hlavní funkce

  • Kompatibilita s Office pro Windows: Každá z obsažených aplikací má v podstatě stejné funkce jako její ekvivalent pro Windows.
  • Vzhled Uživatelské rozhraní aplikací Office for Mac spojuje v jednotném designu nejoblíbenější formátovací a výtvarné nástroje a stává se tak uživatelsky přívětivějším. K dispozici jsou také klasické Mac menu a standardní panel nástrojů.
  • Sdílení dokumentů: Více osob může pracovat současně na stejném dokumentu.
  • Online zdroje: On-line aplikace Office Web Apps jsou doplňkem k desktopovým aplikacím Word, Excel a PowerPoint a umožňují přístup k dokumentům, sdílení a spolupráci uživatelů z libovolného webového prohlížeče. Využívat Office Web Apps můžete prostřednictvím SharePoint nebo skrze Windows Live SkyDrive. SkyDrive je on-line úložiště s prostorem 7 GB a využívat ho může každý, kdo má účet Windows Live.
  • Vyhledávač médií: Pro přístup k Vaším fotografiím z iPhoto nebo playlistům na iTunes lze využít odkazy Fotografie a Audio ve funkci Vyhledávač médií v aplikaci Word, PowerPoint, Excel a Outlook. Stejně tak můžete prostřednictvím odkazu Filmy získat přístup k iMovie.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  1. Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelské profilu je aktuální.
  2. Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

  • Hardware:
    • Intel processor
    • 1 GB nebo větší pamět RAM
    • HFS+ formát pevného disku s 2,5 GB volného místa
    • 1280x800 pixel obrazovka (nebo vyšší)
    • DVD mechanika
  • Software
    • Mac OS X 10.5.8 nebo novější
  • Jiné:
    • Pro aplikaci Outlook a některé další funkce - přístup k internetu.
    • Pro Lync - připojení k Lync Server 2010 nebo Lync Online; Safari 5
    • Pro některé on-line funkce - účet Microsoft
    • Pro Exchange v aplikaci Outlook - připojení k Exchange 2007 Rollup 4 s aktualizací SP1 nebo novější
    • Pro přístup k souborům uloženým na SharePoint Server - připojení k SharePoint Services 3.0 nebo novější verzi
    • Pro využití Office Web Apps v rámci organizace - SharePoint Foundation Server 2010
Requirements: 

.

office_logo.png
access.jpg

Access

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Access je relační databázový systém, který pomáhá IT pracovníkům sledovat a reportovat data.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Pokud máte zkušenosti s databázemi, můžete aplikaci Access využít k:

  • udržování databáze informací o členech, dárcích a dalších kontaktech
  • převodu dat do reportů a formulářů
  • automatizaci zpracování dat bez nutnosti psaní kódu

Hlavní funkce

  • Šablony: Access obsahuje předpřipravená řešení, která můžete měnit a přizpůsobovat Vašim potřebám.
  • Formuláře a reporty: Na základě informací z Vašich databází můžete navrhnout a vytvořit profesionální formuláře a reporty.
  • Rozšíření nástroje: Nástroje Expression Builder a Macro Designer Vám umožňují přidávat automatizaci a složité výrazy bez nutnosti psaní kódu.
  • Webový přístup: Při napojení na SharePoint Server můžete své databáze psát on-line a přistupovat k nim, prohlížet a upravovat je z webu. Také uživatelé bez aplikace Access mohou otevřít webové formuláře a reporty ve webovém prohlížeči a automaticky synchronizovat provedené změny.
  • Import dat: Access umí připojit a importovat data z externích zdrojů - jiné databáze aplikace Access, excelové tabulky, zdroje ODBC či SQL Server databáze.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office může Vaše organizace volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

access.jpg
project server.png

Project

Popis: 

Nový postup stahování a instalace Office 2019

Upozoròujeme, že balíèky ani jednotlivé aplikace Office 2019, vèetnì Visio a Projectu, již nelze stahovat pøímo prostøednictvím VLSC. Objednané produkty Office prosíme stáhnìte a nainstalujte podle našeho návodu ke stažení a instalaci produktù Office 2019 pro novou technologii Click-to-Run.

Pokud by Vám popsaný zpùsob instalace nevyhovoval, mùžete také využít služeb technické podpory TechSoup pro neziskové organizace a nechat si software nainstalovat našimi techniky prostøednictvím vzdáleného pøístupu.

Project je software pro řízení projektů. Umožňuje manažerům řídit projektové činnosti, plány a finance. Tuto verzi aplikace Project nelze připojit k serveru Project Server a integrovat s Microsoft Enterprise Project Management (EPM) řešení. Organizace, které potřebují tyto funkce musí použít verzi Project Professional.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Pokud rozumíte konceptům projektového řízení, můžete použít aplikaci Project k plánování jednotlivých činností, k alokaci zdrojů, sledování pokroku a dále sdílet informace o projektu. Project může být použit pro velké i malé projekty.

Hlavní funkce

  • Automatické nebo manuální plánování: >Plánovač projektu může předpovědět datum úkolu na základě faktorů jako jsou závislosti, trvání a omezení. Pokud nejsou nastaveny automatické výpočty, uživatelsky řízené plánování umožňuje kompletní řízení plánování daného projektu, přepis automatického plánovače stejně jako umožňuje vynechat pole v nejistých případech při plánování.
  • Týmový plánovač: >Týmový plánovač umožňuje uživatelům snadno přetáhnout zdroje do interaktivního zobrazení dostupných zdrojů a zjednodušit tak celkový přehled zdrojů. Uživatelé mohou rychle odhalit nepřiřazené či neplánované činnosti stejně jako hrozící přetížení zdrojů.
  • Zobrazení časové osa: >Graficky znázorněná časová osa projektu může být sdílena s ostatními prostřednictvím e-mailu nebo vložena do prezentací při zachování jejího formátování.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office můžete volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

project server.png
TeamViewer Square Logo _ Resized.jpg

TeamViewer Remote Management 1-Year Initial Subscription - Access to Discounted Rates

Popis: 

TeamViewer Remote Management je cloudová služba, která poskytuje nástroje pro vzdálenou správu IT. Mezi dostupné služby patří monitoring a zařízení, anti-malware a zálohování.

Tato nabídka poskytuje přístup k 60% slevě na jednoroční předplatné na všechny služby TeamViewer Remote Management do 200 koncových bodů a do 1 000 GB cloudové zálohy. Poté, co požádáte o tuto nabídku a zaplatíte správní poplatek TechSoup, budete platit zvýhodněné předplatné společnosti TeamViewer. Další informace naleznete na kartě Podrobnosti a ceny služeb.

Přínosy pro organizaci

Pomocí TeamViewer Remote Management lze:

  • předcházet technickým problémům díky vzdálenému monitorování zařízení organizace
  • vytvářet komplexní zprávy o všech IT prostředcích organizace
  • chránit své počítače před hrozbami jako viry, trojské koně a rootkity
  • zabezpečit data organizace díky pravidelnému a bezpečnému zálohování na dálku

Hlavní funkce

  • Monitorování: nastavte si upozornění, abyste měli přehled o stavu zařízení vaší organizace (on-line stav, zdraví disku, využití paměti a další).
  • Správa prostředků: sledujte veškerý software i hardware organizace z jednoho řídicího panelu.
  • Ochrana koncových bodů: na ochranu zařízení organizace si vytvářejte vlastní pravidla proti malwaru.
  • Zálohování: pomocí nastavitelných voleb záloh na dálku můžete zařízení zálohovat do a obnovovat z cloudu.

Přečtěte si kompletní seznam funkcí v nabídce služeb TeamViewer Remote Management.

Podpora

TeamViewer poskytuje k této nabídce online podporu.

Upozornění

Administrativní poplatek za produkt je nevratný a produkt nemůže být vrácen či vyměněn za jiný.

Získání (stažení) produktu

Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle zprávu s instrukcemi ke stažení a aktivaci produktu na e-mailovou adresu vaší organizace.

O tuto nabídku můžete žádat pouze v případě, že ještě nemáte placené předplatné TeamVieweru.

Systémové požadavky Služby TeamViewer Remote Management jsou integrovány do softwaru TeamViewer. Podívejte se, které operační systémy TeamViewer podporuje.
Zvýhodněné sazby

Tato nabídka poskytuje přístup k 60% slevě na následující služby TeamViewer Remote Management.

  • Monitoring & Asset Management - pro 5 až 200 koncových bodů
  • Endpoint Protection - pro 5 až 200 koncových bodů
  • Zálohování - pro 50 GB až 1000 GB cloudového úložiště
Poté, co požádáte o tuto nabídku a zaplatíte správní poplatek TechSoup, budete platit zvýhodněné předplatné společnosti TeamViewer.
Pokračování služby po jednom roce

Po počátečním roce TeamViewer automaticky obnoví Vaše služby se 60% slevou, pokud se nerozhodnete předplatné zrušit.

Předplatné lze zrušit prostřednictvím podpory TeamViewer nejméně 28 dní před koncem předplatného.

Stávající uživatelé nejsou oprávněni

O tuto nabídku můžete žádat pouze v případě, že ještě nemáte placené předplatné TeamVieweru.

Zkušební verze TeamVieweru Pokud jste využívali bezplatnou zkušební verzi aplikace TeamViewer, můžete požádat o tento produkt a zkušební verzi si tak aktivovat.
TeamViewer Square Logo _ Resized.jpg
TeamViewer Square Logo _ Resized.jpg

TeamViewer 1-Year Initial Subscription - Access to Discounted Rates

Popis: 

TeamViewer je cloudová služba, která poskytuje nástroje pro vzdálený přístup a spolupráci.

Tato nabídka poskytuje přístup k 60% slevě na kterékoli jednoroční předplatné služeb TeamVieweru. Poté, co požádáte o tuto nabídku a zaplatíte správní poplatek TechSoup, budete platit zvýhodněné předplatné společnosti TeamViewer. Další informace naleznete na kartě Podrobnosti a ceny služeb.

Přínosy pro organizaci

Pomocí TeamVieweru lze:

  • získat přístup k počítačům organizace z domova, na cestách nebo mimo pracovní dobu
  • pořádat online schůzky a videokonference s dalšími vzdálenými uživateli
  • spravovat požadavky na podporu pomocí funkcí řazení služeb do fronty

Hlavní funkce

  • Vzdálený přístup: uživatelé TeamVieweru mohou pomocí počítače nebo mobilního zařízení vzdáleně a bezpečně přistupovat k souborům, programům, e-mailu a síťovým prostředkům jiného počítače bez použití VPN.
  • Online setkání: můžete pořádat a nahrávat videokonference v HD s audio VoIP.
  • Fronta služeb: můžete zachytávat servisní požadavky a automaticky přiřazovat žádostem o podporu kódy relací.
  • Zabezpečení: bezpečnostní funkce aplikace TeamViewer zahrnují 256bitové šifrování relací, dvoufaktorové ověřování, podporu souladu s HIPAA a další.
  • Přístup k mobilním zařízením (za příplatek): pokud si zakoupíte doplněk pro mobilní zařízení, můžete z počítače, chytrého telefonu nebo tabletu vzdáleně přistupovat i k mobilním zařízením.

Přečtěte si kompletní seznam funkcí a porovnání funkcí v nabídce služeb TeamViewer.

Podpora

TeamViewer poskytuje k této nabídce online podporu.

Upozornění

Administrativní poplatek za produkt je nevratný a produkt nemůže být vrácen či vyměněn za jiný.

Získání (stažení) produktu

Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle zprávu s instrukcemi ke stažení a aktivaci produktu na e-mailovou adresu vaší organizace.

O tuto nabídku můžete žádat pouze v případě, že ještě nemáte placené předplatné TeamVieweru.

Systémové požadavky Podívejte se, které operační systémy TeamViewer podporuje.
Zvýhodněné sazby

Tato nabídka poskytuje přístup k 60% slevě na kterékoli jednoroční předplatné služeb TeamVieweru. Poté, co požádáte o tuto nabídku a zaplatíte správní poplatek TechSoup, budete platit zvýhodněné předplatné společnosti TeamViewer.

Pokud budete mít zájem, můžete si k předplatnému na TeamViewer dokoupit jako doplňky se 60% slevou také podporu pro mobilní zařízení nebo pro až devět dalších relačních kanálů. Další kanály relací umožňují hostit více relací současně.

Jakékoli další doplňky musí být zakoupeny za plnou cenu.

Pokračování služby po jednom roce

Po počátečním roce TeamViewer automaticky obnoví Vaše služby se 60% slevou, pokud se nerozhodnete předplatné zrušit.

Předplatné lze zrušit prostřednictvím podpory TeamViewer nejméně 28 dní před koncem předplatného.

Stávající uživatelé nejsou oprávněni

O tuto nabídku můžete žádat pouze v případě, že ještě nemáte placené předplatné TeamVieweru.

Zkušební verze TeamVieweru Pokud jste využívali bezplatnou zkušební verzi aplikace TeamViewer, můžete požádat o tento produkt a zkušební verzi si tak aktivovat.
TeamViewer Square Logo _ Resized.jpg
TeamViewer Square Logo _ Resized.jpg

TeamViewer Business 1-Year Subscription Renewal (Donated)

Popis: 

Tento produkt poskytuje obnovu předplatného pro organizace, které již požádaly o jednoroční předplatné TeamViewer Business prostřednictvím TechSoup Česká republika.

Tato obnova znovu potvrzuje oprávněnost vaší organizace pro program TeamViewer a obnoví aktivní předplatné darované TeamViewerem na další rok. Toto předplatné musí být původně získáno prostřednictvím TechSoup Česká republika.

Upozornění

Administrativní poplatek za produkt je nevratný a produkt nemůže být vrácen či vyměněn za jiný.

Získání (stažení) produktu

Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle zprávu s instrukcemi ke stažení a aktivaci produktu na e-mailovou adresu vaší organizace.

Systémové požadavky

Podívejte se, které operační systémy TeamViewer podporuje.

Omezení předplatného Pro vzdálený přístup
  • Uživatel s licencí má přístup k neomezenému počtu koncových bodů z maximálně tří počítačů nebo mobilních zařízení.
  • Vzdálená relace může probíhat vždy pouze s jedním koncovým bodem.
  • Chcete-li vzdáleně přistupovat k koncovým bodům, kterými jsou mobilní zařízení, je třeba zvlášť přikoupit doplněk pro mobilní zařízení.
Pro online setkání
  • Uživatel s licencí může hostit online videokonference s až čtyřmi dalšími účastníky.
Pokračování služby po jednom roce

Chcete-li používat dar i po ukončení počátečního roku předplatného, TeamViewer požaduje, abychom pro každý rok znovu ověřili Vaši oprávněnost prostřednictvím opakované žádosti o produkt.

Pokud znovu včas nepotvrdíte svou způsobilost nebo již nejste způsobilí, bude vám účtována plná maloobchodní cena, pokud předplatné nezrušíte. Předplatné lze zrušit prostřednictvím podpory TeamViewer nejméně 28 dní před koncem předplatného.

Stávající uživatelé nejsou oprávněni

O tuto nabídku můžete žádat pouze v případě, že ještě nemáte placené předplatné TeamVieweru.

Zkušební verze TeamVieweru Pokud jste využívali bezplatnou zkušební verzi aplikace TeamViewer, můžete požádat o tento produkt a zkušební verzi si tak aktivovat.
TeamViewer Square Logo _ Resized.jpg

TechSoup v číslech - jak už jsme pomohli?

4 872

registrovaných neziskovek

472 miliónů Kč

hodnota zprostředkovaných produktů

53 938

zprostředkovaných licencí a hardwaru