Office and productivity

prod-adobe-acrobat-pro-dc_Resized.png

Adobe Acrobat Pro DC - Roční Individuální členství - přístup ke slevě

Popis: 

Adobe Acrobat Pro DC je služba pro aplikace a cloudové úložiště pro vytváření, úpravu a sdílení souborů PDF.

Tato nabídka poskytuje přístup k slevám na plán Acrobat Pro DC individuální členství pro jednoho uživatele. Obdržíte slevu 24 dolarů z aktuálních sazeb společnosti Adobe pro první rok.

Co zaplatíte Adobe

Po vyžádání této nabídky prostřednictvím položky TechSoup Czech Republic zaplatíte společnosti Adobe každý měsíc 12,99 dolarů během prvního zlevněného roku.

Přínosy pro organizaci

Program DC Acrobat Pro můžete použít

  • Vytvářejte, upravujte a sdílejte soubory PDF s ostatními z pracovní plochy počítače, mobilního zařízení a online
  • Ušetřete čas a peníze tím, že umožníte podepisování dokumentů na dálku a kdykoli pomocí aplikace Adobe Sign

Zahrnuté aplikace a služby

Plán Acrobat Pro DC obsahuje níže uvedené aplikace a služby pro stolní počítače pro Windows a Mac.

  • Adobe Acrobat Pro DC je desktopový software pro vytváření, úpravu, podepisování, odesílání a sledování dokumentů PDF.
  • Dokument Cloud poskytuje navíc k úložišti Creative Cloud 20GB úložného prostoru.
  • Adobe Sign je služba elektronického podpisu založená na cloudu pro vytváření postupů automatického elektronického podpisu.

Program Acrobat Pro DC je také možné propojit s mobilními aplikacemi společnosti Adobe pro práci s více platformami, ve kterých lze podepisovat, upravovat a prohlížet soubory PDF. Přečtěte si úplný seznam funkcí a srovnání s předchozími verzemi Acrobat Pro na webu společnosti Adobe.

Podpora

Společnost Adobe poskytuje telefonickou podporu, on-line chat, fóra a tutoriály jako součást plánu Acrobat Pro DC.

Upozornění:

Správní poplatek za tento produkt se nevrací a produkt nelze vyměnit.

Získání (stažení) produktu

Jakmiel TechSoup Czech Republic schválí vaši žádost o dárcovství, pošleme na e-mailovou adresu vaší organizace pokyny pro získání a aktivaci produktu.

Podrobnosti a náklady na službu:

Přečtěte si stránku Adobe FAQ společnosti TechSoup informace, které nejsou uvedeny v tabulce níže.

Požadavky na systém Přečtěte si požadavky systému Acrobat Pro DC.
Diskontované sazby Tato nabídka poskytuje přístup k slevě 24 USD z aktuálních sazeb za první rok nového předplatného programu Acrobat Pro DC. Po podání žádosti o tuto slevu nejprve zaplatíte administrativní poplatek TechSoup. Samotné členství za zvýhodněnou sazbu pak platíte přímo společnosti Adobe. S touto slevou budete během prvního roku platit $12.99 měsíčně. Toto členství přichází s jednoroční smluvní povinností. Všechny následující roky jsou nabízeny za běžnou maloobchodní cenu.
Licencování Zlevněné členství umožňuje jednomu uživateli stahovat a používat produkt a službu Acrobat Pro DC, po dobu, kdy je členství aktivní. Tato nabídka je určena pouze pro uživatele, kteří jsou zaměstnanci či dobrovolníky dané organizace. Pokud jste si pořídil(a) uživatelskou licenci, můžete software instalovat a používat také na svém druhém počítači. Tento druhý počítač může být domácí počítač či přenosné zařízení využívající operační systém Windows nebo Mac OS. Nemůžete však používat software souběžně na obou zařízeních.
Pokračování předplatného po uplynutí jednoho roku Po uplynutí počátečního ročního období společnost Adobe automaticky obnoví členství ve standardní maloobchodní sazbě, pokud se ho nerozhodnete zrušit.
Převedení členství Předplatná jsou zřizována na individuální úrovni. E-mailová adresa uživatele je propojena s Adobe ID. U individuálního předplatného nemůže Vaše organizace měnit Adobe ID či heslo daného uživatele. Proto je v případě, že zaměstnanec či dobrovolník organizaci opustí, nutné změnit potřebné fakturační údaje. Další informace o tomto produktu najdete v programu Adobe Donation and Technical FAQ.
Stávající členové nejsou oprávněni Tato nabídka není dostupná pro stávající členy Acrobatu Pro DC, ale organizace může požádat o nové členství s touto sazbou u osob, které je nemají. Jednotlivci s trvalými licencemi pro desktopový software Acrobat Pro mají nárok na tuto nabídku.
Storno Pokud zrušíte během prvních 14 dnů, společnost Adobe vydá plnou náhradu. Pokud své předplatné zrušíte po 14-ti dnech od zavedení, Adobe Vám vyplatí zpět polovinu zbývající částky. Po zrušení aplikace Acrobat Pro DC přestane fungovat. Budete však moci stále využívat bezplatných výhod předplatného služby Document Cloud, včetně cloudového úložiště o velikosti 5 GB a využití dalších služeb.
Požadovaná kreditní karta nebo PayPal Pro získání svého členství budete muset zadat číslo kreditní karty, číslo debetní karty nebo účet PayPal.
prod-adobe-acrobat-pro-dc_Resized.png
Cena: CZK 117.00
visio_pro.png

Visio Standard

Popis: 

Visio Standard je software pro tvorbu nákresů a diagramů. Uživatelé si vybrat šablonu, přetáhněte obrazce do výkresu, připojte tvary, a přidat text v případě potřeby.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Můžete vytvářet vývojové diagramy, organizační diagramy, navrhnout si rozložení kanceláře a mnoho dalšího.

Hlavní funkce

  • Šablony: Visio obsahuje šablony pro vytváření:
  1. schémat (organizační schémata, procesní diagramy či marketingové tabulky)
  2. plánů projektu (kalendáře, časové osy, a Ganttovy diagramy)
  3. map (směrové a zeměpisné mapy)
  4. diagramů příčiny a následku
  5. blokových diagramů
  6. základních síťových diagramů
  7. rozložení nábytku ve Vaší kanceláři i jinde
  • Témata a styly: Jediným kliknutím lze změnit barvy, písmo a další efekty v celém diagramu. Každý styl má několik variant. Kromě toho můžete styly použít také na jednotlivé obrazce pro jejich vyniknutí.
  • Komentáře a konverzace: Komentáře uživatelů jsou v panelu komentářů řazeny do jednotlivých vláken.
  • Cloudové úložiště: Přednastavené umístění pro uložení vytvořených diagramů je OneDrive daného uživatele.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office můžete volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

visio_pro.png
Cena: CZK 466.00
office_logo.png

Office for Mac

Popis: 

Office for Mac Standard Edition je sada produktů Microsoft Office pro počítače Mac. Office for Mac je plně kompatibilní s Office pro Windows a kompatibilní také s předchozími verzemi sady Office pro obě platformy.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Žádejte vždy o jednu licenci pro každý počítač, na kterém budete operační systém instalovat. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Které verze tohoto softwaru jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Sada Office for Mac:

  • Zvyšuje produktivitu skrze umožnění uživatelům Mac sdílet dokumenty s uživateli systému Windows bez konverze nebo překladu
  • Umožňuje spolupráci v rámci aplikace Outlook při posílání e-mailů a plánování v organizaci používající Windows i Mac.

Obsažené aplikace

Verze Standard obsahuje následující aplikace:

  • Excel, tabulkový procesor
  • Outlook, integruje email, kalendář, kontakty a úkoly
  • PowerPoint, prezentační program
  • Word, plně vybavený textový procesor
  • Lync pro Mac, je komunikační klient, který pracuje ve spojení s Lync Server, Skype for Business Server, nebo Skype for Business Online

Hlavní funkce

  • Kompatibilita s Office pro Windows: Každá z obsažených aplikací má v podstatě stejné funkce jako její ekvivalent pro Windows.
  • Vzhled Uživatelské rozhraní aplikací Office for Mac spojuje v jednotném designu nejoblíbenější formátovací a výtvarné nástroje a stává se tak uživatelsky přívětivějším. K dispozici jsou také klasické Mac menu a standardní panel nástrojů.
  • Sdílení dokumentů: Více osob může pracovat současně na stejném dokumentu.
  • Online zdroje: On-line aplikace Office Web Apps jsou doplňkem k desktopovým aplikacím Word, Excel a PowerPoint a umožňují přístup k dokumentům, sdílení a spolupráci uživatelů z libovolného webového prohlížeče. Využívat Office Web Apps můžete prostřednictvím SharePoint nebo skrze Windows Live SkyDrive. SkyDrive je on-line úložiště s prostorem 7 GB a využívat ho může každý, kdo má účet Windows Live.
  • Vyhledávač médií: Pro přístup k Vaším fotografiím z iPhoto nebo playlistům na iTunes lze využít odkazy Fotografie a Audio ve funkci Vyhledávač médií v aplikaci Word, PowerPoint, Excel a Outlook. Stejně tak můžete prostřednictvím odkazu Filmy získat přístup k iMovie.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  1. Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelské profilu je aktuální.
  2. Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

  • Hardware:
    • Intel processor
    • 1 GB nebo větší pamět RAM
    • HFS+ formát pevného disku s 2,5 GB volného místa
    • 1280x800 pixel obrazovka (nebo vyšší)
    • DVD mechanika
  • Software
    • Mac OS X 10.5.8 nebo novější
  • Jiné:
    • Pro aplikaci Outlook a některé další funkce - přístup k internetu.
    • Pro Lync - připojení k Lync Server 2010 nebo Lync Online; Safari 5
    • Pro některé on-line funkce - účet Microsoft
    • Pro Exchange v aplikaci Outlook - připojení k Exchange 2007 Rollup 4 s aktualizací SP1 nebo novější
    • Pro přístup k souborům uloženým na SharePoint Server - připojení k SharePoint Services 3.0 nebo novější verzi
    • Pro využití Office Web Apps v rámci organizace - SharePoint Foundation Server 2010
Requirements: 

.

office_logo.png
Cena: CZK 676.00
access.jpg

Access

Popis: 

Access je relační databázový systém, který pomáhá IT pracovníkům sledovat a reportovat data.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Pokud máte zkušenosti s databázemi, můžete aplikaci Access využít k:

  • udržování databáze informací o členech, dárcích a dalších kontaktech
  • převodu dat do reportů a formulářů
  • automatizaci zpracování dat bez nutnosti psaní kódu

Hlavní funkce

  • Šablony: Access obsahuje předpřipravená řešení, která můžete měnit a přizpůsobovat Vašim potřebám.
  • Formuláře a reporty: Na základě informací z Vašich databází můžete navrhnout a vytvořit profesionální formuláře a reporty.
  • Rozšíření nástroje: Nástroje Expression Builder a Macro Designer Vám umožňují přidávat automatizaci a složité výrazy bez nutnosti psaní kódu.
  • Webový přístup: Při napojení na SharePoint Server můžete své databáze psát on-line a přistupovat k nim, prohlížet a upravovat je z webu. Také uživatelé bez aplikace Access mohou otevřít webové formuláře a reporty ve webovém prohlížeči a automaticky synchronizovat provedené změny.
  • Import dat: Access umí připojit a importovat data z externích zdrojů - jiné databáze aplikace Access, excelové tabulky, zdroje ODBC či SQL Server databáze.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office může Vaše organizace volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

access.jpg
Cena: CZK 233.00
project server.png

Project

Popis: 

Project je software pro řízení projektů. Umožňuje manažerům řídit projektové činnosti, plány a finance. Tuto verzi aplikace Project nelze připojit k serveru Project Server a integrovat s Microsoft Enterprise Project Management (EPM) řešení. Organizace, které potřebují tyto funkce musí použít verzi Project Professional.

Tento dar poskytuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Přečtěte si souhrn užívacích práv multilicenčních produktů pro detailní licenční informace.

Jaké verze jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Která verze je aktuální, můžete zjistit na stránce aktuálních produktů Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v jakékoliv dostupné jazykové verzi.

Přínosy pro Vaši organizaci

Pokud rozumíte konceptům projektového řízení, můžete použít aplikaci Project k plánování jednotlivých činností, k alokaci zdrojů, sledování pokroku a dále sdílet informace o projektu. Project může být použit pro velké i malé projekty.

Hlavní funkce

  • Automatické nebo manuální plánování: >Plánovač projektu může předpovědět datum úkolu na základě faktorů jako jsou závislosti, trvání a omezení. Pokud nejsou nastaveny automatické výpočty, uživatelsky řízené plánování umožňuje kompletní řízení plánování daného projektu, přepis automatického plánovače stejně jako umožňuje vynechat pole v nejistých případech při plánování.
  • Synchronizace s SharePoint: >Plány projektů mohou být zveřejněny na seznamu úkolů v SharePoint, což umožňuje členům týmu nezávislou aktualizaci stavu svých úkolů. Aktualizace od členů týmu se automaticky synchronizují s plány projektu.
  • Týmový plánovač: >Týmový plánovač umožňuje uživatelům snadno přetáhnout zdroje do interaktivního zobrazení dostupných zdrojů a zjednodušit tak celkový přehled zdrojů. Uživatelé mohou rychle odhalit nepřiřazené či neplánované činnosti stejně jako hrozící přetížení zdrojů.
  • Zobrazení časové osa: >Graficky znázorněná časová osa projektu může být sdílena s ostatními prostřednictvím e-mailu nebo vložena do prezentací při zachování jejího formátování.

Důležité informace k multilicencím

Pro aktivaci sady Office můžete volit mezi dvěma typy multilicenčních klíčů: Key Management Service (KMS) licenční klíč nebo Multiple Activation Key (MAK) Na webových stránkách Microsoft Volume Licensing Service Centre budou dostupné oba typy klíčů.

Společnost Microsoft Vám nabízí návod Jak používat MAK nebo KMS klíč k aktivaci sady Office.

Získání (stažení) produktu?

Instalace tohoto produktu vyžaduje předchozí stažení softwaru z Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) a vložení licenčního klíče. Můžete si stáhnout všechny dostupné verze a jazykové mutace Vašeho produktu.

Produkt můžete s jedním licenčním klíčem instalovat na tolik počítačů, pro kolik jste obdrželi licence. Toto množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od Techsoup poté, co zažádáte o tento produkt a zaplatíte administrativní poplatek.

Očekávejte dva e-maily:

  • Pokud je Vaše žádost o dar schválena, TechSoup Vám odešle "uvítací zprávu" s instrukcemi na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste žádali a poskytuje instrukce, jak používat VLSC a stáhnout a instalovat dary poté, co Microsoft akceptuje licenční smlouvu s Vaší organizací. V sekci Můj účet se ujistěte, že e-mail uvedený ve vašem uživatelském profilu je aktuální.
  • Od Microsoft obdržíte e-mail, ve kterém společnost vítá Vaši organizaci na portálu VLSC. Tento e-mail bude zároveň znamenat, že společnost Microsoft přijala licenční smlouvu s Vaší organizací. Po obdržení této zprávy následujte instrukce z prvního e-mailu od Techsoup, který obsahuje instrukce ke stažení daru z VLSC a jeho instalaci.

Software Assurance

V rámci programu Software Assurance máte během dalších dvou let právo instalovat jakékoliv nové verze produktů, ke kterým se vztahuje licenční smlouva.

Systémové požadavky

Viz systémové požadavky Office.

project server.png
Cena: CZK 1,049.00
Outlook Regular.png

Outlook (Discounted)

Popis: 

Outlook integruje e-mail, kalendář, kontakty, úkoly, hlasové zprávy, fax a RSS kanály.

Tato nabídka zahrnuje jednu licenci pro instalaci softwaru na jednom zařízení. Pro konkrétní podrobnosti o licencích viz Podmínky licencovaní většího množství produktů.

Které verze tohoto softwaru jsou k dispozici?

Můžete si vybrat a stáhnout aktuální verzi nebo předchozí verzi tohoto softwaru. Můžete zjistit, která verze je aktuální na stránce Aktuální verze produktů společnosti Microsoft. Kromě toho si můžete stáhnout software v libovolném jazyce, který je k dispozici.

Přínosy pro organizaci

Pomocí aplikace Outlook lze

  • Sdílet svůj kalendář a plánovat schůzky s ostatními uživateli ve vaší organizaci
  • Snížit čas strávený hledáním e-mailů, příloh, schůzek a kontaktů pomocí funkce vyhledávání, filtru a kontextové funkce
  • Zobrazit aktualizace profilů Vašich kontaktů na sociálních sítích

Hlavní funkce

  • Můžete kombinovat více e-mailových účtů, kalendářů a adresářů a spravovat je v jediném okně.
  • Tato zobrazení umožňují kategorizaci: více zpráv do jedné konverzace nebo zobrazit více sdílených kalendářů z aplikace Outlook, Outlook.com, nebo jiných zdrojů v kombinovaném horizontální zobrazení.
  • Aplikace Outlook umí shromažďovat informace o Vašich kontaktech z jejich profilů na sociálních sítích a připojit je do Vašich sociálních kruhů.

Některé funkce jsou k dispozici pouze pokud je aplikace Outlook používána společně s Exchange Serverem, který je třeba získat zvlášť.

Důležité informace k multilicencím

V sadách a aplikacích Office můžete zvolit dva typy licenčních klíčů pro aktivaci produktu: licenční klíč KMS (Key Management Service) nebo klíč pro násobné aktivace (MAK). Na webu Microsoft Volume Licensing získáte oba tyto klíče.

Společnost Microsoft také nabízí pokyny jak používat klíč MAK nebo KMS k aktivaci sady Office.

Získání tohoto produktu

Instalace tohoto produktu vyžaduje stažení z Centra služeb Microsoft Volume Licensing Service (VLSC) a zadání licenčního klíče. Můžete stáhnout libovolnou dostupnou verzi, nebo jazykovou mutaci pro váš produkt.

Licenční klíč umožňuje instalaci produktu na tolik počítačů, na kolik jste získali licence. Množství je uvedeno v e-mailu, který obdržíte od společnosti TechSoup po vyžádání tohoto produktu.

Očekávejte dva emaily:

  1. Až bude vaše žádost schválena, společnost TechSoup vám pošle zprávu na e-mailovou adresu vaší organizace. Tento e-mail potvrdí počet licencí, o které jste požádali, a poskytne vám informace o tom, jak používat VLSC, jakmile společnost Microsoft přijme vaši licenční smlouvu. Ujistěte se, že e-mailová adresa ve vašich informacích o organizaci je aktuální prostřednictvím návštěvy vašeho účtu.
  2. Společnost Microsoft pošle e-mail, který uvítá vaši organizaci do VLSC. Tento e-mail bude znamenat, že společnost Microsoft přijala Vaší licenční smlouvu. Po obdržení tohoto e-mailu budete moci postupovat podle kroků v prvním e-mailu, který jste obdrželi od TechSoup, abyste získali váš produkt prostřednictvím VLSC.

Softwarová záruka

Pod Program Software Assurance, máte právo nainstalovat jakoukoli novou verzi produktů, na které se vztahuje smlouva, během doby její platnosti.

Requirements: 

Systémové požadavky

  • Není kompatibilní s aplikacemi Office 365: Tento licenční software nelze instalovat ve stejném zařízení jako kteroukoliv z aplikací Office 365 získaných pomocí předplatného sady Office 365.. Před instalací tohoto produktu budete muset odinstalovat všechny aplikace sady Office 365 v zařízení. Aplikace Office 365 používají technologii která není kompatibilní se softwarovým programem Office získaným prostřednictvím Volume Licensing.
  • Viz systémové požadavky Office.
Outlook Regular.png
Cena: CZK 1,632.00

Instalace Microsoft Office 2019 pomocí nástroje Office Deployment Tool

Vyšel nový Office 2019! A nyní je k dispozici i přes TechSoup. Microsoft Office od verze 2019 také zavádí novou instalační architekturu Click-to-Run. Přečtěte si, jak si správně nastavit konfigurační soubor a jak spustit vlastní instalaci.

Usnadněte si a zrychlete svou práci pomocí klávesových zkratek

Na vzdělávacích akcích a při další komunikaci se zástupci neziskových organizací registrujeme zvýšený zájem o klávesové zkratky, které Vám při chytrém využití mohou značně usnadnit a urychlit práci. Rozhodli jsme se proto dát níže dohromady několik základních zkratek a zároveň, pro případ zájmu, uvádíme odkazy na řadu dalších.

Office 2016 je tu!

Nejnovější verze Office je nyní dostupná také pro neziskové organizace skrze TechSoup!

Oprávněným organizacím jsou ode dneška dostupné následující produkty Office ve verzi 2016 pro operační systém Windows:

TechSoup v číslech - jak už jsme pomohli?

3 923

registrovaných neziskovek

379 943 169 Kč

hodnota darovaného IT

43 081

darovaných licencí a hardwaru